شناسهٔ خبر: 67284744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پردیس مهیای مهمانی یک کیلومتری غدیر

مرتضی جعفری

پیرو مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس جلسه ستاد غدیر برگزار و برپایی مهمانی یک کیلومتری مصوب شد.

صاحب‌خبر -

پیرو مصوبات سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی، جلسه ستاد غدیر و برنامه‌های دهه امامت و ولایت شهرستان پردیس با حضور حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه، قضاتلو فرماندار، سرهنگ گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهرداران، بخشداران و مسئولین ادارات و ارگان‌ها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: غدیر، عید الله‌الاکبر و سرشار از خیر و برکت است.

وی مشارکت و حضور پرشور مردم در این جشن‌ها را نشان‌دهنده عشق و علاقه فراوان به مولای متقیان و ولایت و امامت دانست و ادامه داد: مردم ثابت کردند که همیشه جلوتر از ما حرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه مردم سهم بسزایی در برپایی این جشن بزرگ دارند از تلاش مسئولین شهرستان هم قدردانی کرد.

امام‌ جمعه شهرستان از اجر اخروی اطعام مومنان در روز غدیر سخن گفته و بیان کرد: با مشارکت آحاد مختلف مردم، بستر برای دادن اطعام در سطح گسترده در سطح شهرستان آماده است.

فرماندار پردیس نیز توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، اجرای برنامه‌های مناسبتی در محلات کمتر برخوردار و برگزاری جشن بزرگ غدیر با همکاری همه ادارات شهرستان را با اهمیت خواند و در پایان مقرر شد با همکاری و مشارکت همه ادارات و نهادها جشن بزرگ غدیر به صورت شهرستانی و متمرکز برگزار شده و در هر یک از محلات کمتر برخوردار نیز اجرای جشن عید غدیر برنامه‌ریزی شود.

برگزاری جشن عید غدیر خم با عنوان مهمانی یک کیلومتری در روز سه‌شنبه پنجم تیر ساعت ۱۶ تا ۲۲ در میدان امام رضا علیه السلام شهر پردیس یکی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام

نظر شما