شناسهٔ خبر: 67284748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شفت خبر داد؛

جانمایی ۵ مکان برای نصب پوستر نامزدهای ریاست جمهوری در شفت

شفت- فرماندار شفت گفت: ۵ مکان در مناطق پر رفت و آمد شهرستان شفت برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری جانمایی شده است.

صاحب‌خبر -

مهدی نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در راستای جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر و در ایام تبلیغات انتخابات، ۵ نقطه از در شهرستان برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط شهرداری شفت و احمد سرگوراب جانمایی شده است، اظهار کرد: شهرداری‌ها برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی مکان‌هایی در بخش دولتی و خصوصی را در شهر برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، ۵ مکان مناسب برای تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است.

نقدی با اشاره به اینکه ۴ نقطه در ۴ دهستان شهرستان شفت برای تبلیغات توسط دهیاران تعیین شده است، گفت: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۳ نقطه در شهر شفت و ۲ نقطه در شهر احمد سرگوراب توسط شهرداری تعیین شده است، افزود: از حامیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.

نقدی با اشاره به اینکه نصب پوسترهای تبلیغاتی در ایام تبلیغات انتخابات در دیوارها و جداول سطح شهر غیر قانونی است، گفت: داربست‌های تبلیغاتی در همه مناطق شهری شفت بسته شده و از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات انتظار داریم از این محل‌ها در ایام قانونی تبلیغات برای تبلیغ فرد مورد نظر خود استفاده کنند.

نظر شما