شناسهٔ خبر: 65854938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ناپایداری‌های جوی در بوشهر همچنان ادامه دارد

هواشناسی بوشهر اعلام کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، ضمن پیش‌بینی بارش باران و رعدوبرق، وزش باد‌های شدید جنوبی و به‌دنبال آن شمالی پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

ناپایداری‌های جوی در بوشهر همچنان ادامه دارد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا اواخر وقت امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، به‌ویژه در مناطق شرقی و نیمه جنوبی استان، وزش باد شدید، در برخی از نقاط بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

زهرا راستگو افزود: در این مدت سواحل استان مواج و طوفانی است، همچنین از فردا تا روز پنج‌شنبه با وزش باد‌های شمالی، سواحل و فراساحل جنوبی و مرکزی استان مواج و متلاطم خواهد بود.

به گفته وی با شمالی شدن جریانات جوی، دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

معاون هواشناسی بوشهر جهت وزش باد را امروز جنوب شرقی تا جنوب غربی، به‌تدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا بیش‌از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا بیشتر شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و در مناطق مرکزی و جنوبی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

به گفته راستگو فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۳۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۲۵، جزر دوم ساعت ۱۵:۴۵ و مد دوم ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه خواهد بود.

 

<div id="video-display-embed-code_10940210"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4190231/10940210?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما