شناسهٔ خبر: 65856528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر:

همه راه‌های استان بوشهر باز است

کوروش دهقان گفت: با وجود بارندگی‌های این چند روز در استان بوشهر و استان‌های همسایه، هم اکنون تمامی راه‌های استان بوشهر باز و شرایط رفت‌وآمد عادی است.

صاحب‌خبر -

همه راه‌های استان بوشهر باز است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی و بارش‌های این چند روز، برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی چاره‌اندیشی و اقدام شد و مسافران در مدرسه‌ها و سالن ورزشی جا داده شدند.

کوروش دهقان افزود: در اثر تندباد دیشب بخشی از خط انتقال برق در شهرستان بوشهر دچار حادثه شد که نیرو‌های بحران شرکت توزیع برق به‌سرعت آن را تعمیر کردند و اکنون در سرتاسر استان جایی بدون برق نیست.

او اضافه کرد: با وجود بارندگی در استان بوشهر و استان‌های همسایه، همه راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان بوشهر باز است و رفت‌وآمد به‌صورت عادی انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان این‌که با توجه به شرایط هوا و دریا، هشدار نارنجی اعلام شده گفت: تا روز پنجشنبه دریابست است.

دهقان ادامه داد: با این شرایط، مسافران از ورود به دریا برای شنا، تفریح و قایق سواری دوری کنند و از اسکان در حاشیه رودخانه نیز بپرهیزند.

مدیرکل بحران استان بوشهر بدون اشاره به حادثه جان‌باختن دو گردشگر در دریا با قایق بدون مجوز هم گفت: در شرایط عادی و پایدار، گردشگران اگر می‌خواهند تفریح دریایی داشته باشند، حتماً از شناور‌های مجاز استفاده کنند و جلیقه نجات بپوشند.

نظر شما