شناسهٔ خبر: 65804452 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آتش‌سوزی گسترده یک انبار مواد غذایی در سه‌راه تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی یک انبار ۲ طبقه نگهداری از موادغذایی در سه راه تهرانپارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

 جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این آتش‌سوزی گفت: یک مورد حادثه آتش سوزی در یک انبار نگهداری از مواد غذایی در محدوده تهرانپارس در ساعت ۱۶:۵۶ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان شش ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم، تانکر آب و ... به محل اعزام شد، ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان دو طبقه با سقف شیروانی رخ داده است. این محل به انبار نگهداری مواد غذایی بدل شده و مقداری هم کاغد و مواد قابل اشتعال دیگر نظیر قوطی‌های روغن  در آن قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که صدای انفجار ناشی از اشتعال و انفجار مواد داخل قوطی‌ها و بشکه‌های موجود در انبار به گوش می‌رسید، گفت: در این شرایط آتش‌نشانان برای اطفاء حریق وارد عمل شده و از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند .

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر انبار مشتعل است اما آتش تحت کنترل درآمده است، گفت: برخی دیوارها نیز از شدت حرارت فرم خود را از دست داده‌اند و احتمال فروریختن آن‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: این حادثه تاکنون هیچ مصدوم و تلفات جانی نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در مجاورت ساختمان‌های اطراف، از پنجره‌ها شعله‌های آتش و دود غلیظی بلند شده بود که آتش‌نشان‌ها با تدابیر مناسب عملیات اطفای حریق را آغاز کردند. درست است که هنوز آتش وجود دارد و شعله‌زنی انجام نشده اما در حال حاضر حجم گسترده شعله‌ها تحت کنترل است و از گسترش بیشتر آن به اطراف جلوگیری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما