شناسهٔ خبر: 63598577 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ملکی خبر داد:

۳ فوتی در پی واژگونی و آتش‌سوزی خودروی پراید در اتوبان قم_تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از فوت سه نفر در پی واژگونی و آتش گرفتن سواری پراید در محدوده عوارض اتوبان قم - تهران خبرداد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این خبر گفت: در ساعت ساعت ۵:۴۷ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی سواری و آتش گرفتن در جنوب به شمال اتوبان قم - تهران، نرسیده به عوارضی، تیر برق شماره ۲۱ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله  ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه  اعزام شد، ادامه داد:  با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یکدستگاه سواری پراید با سه سرنشین شامل دو مرد و یک زن در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قم - تهران بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با بلوک‌های سیمانی حاشیه مسیر برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه پس از برخورد، خودرو واژگون شده و درحالی که سه سرنشین درون آن گرفتار بودند، شعله ور شده بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و حتی از سوی دیگر اتوبان خود را به محل رساندند، خیلی زود خاموش شده و افراد محبوس در میان شعله‌های آتش از درون کابین خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که متاسفانه با تایید عوامل اورژانس مرگ هر سه نفر به دلیل شدت جراحات وارده اعلام شد.

به گفته ملکی با اطفاء کامل حریق، خودرو به محل امنی در حاشیه مسیر منتقل شد، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و محل نیز برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان نیز در ساعت ۶:۳۶ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

 

انتهای پیام/

نظر شما