شناسهٔ خبر: 65682410 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

برج اسکای ویو؛ دسترسی کامل به منظره پالم جمیرای دبی

صاحب‌خبر -

در شهر دبی جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که سالانه توریست‌های بسیاری را به سوی خود می‌کشاند. اسکای ویو دبی یکی از این جاذبه‌ها است، با این تفاوت که شما در اسکای ویو دبی می‌توانید تمامی جاذبه‌های دبی را از بالای برج تماشا کنید. در شهر دبی برج‌ها و بناهای توریستی زیادی وجود دارد که نگاه کردن از بالای آنها بسیار لذت بخش است. برج اسکای ویو این امکان را به شما می‌دهد که فضای شهری دبی را از ارتفاع زیاد ببیند و از دیدن این شهر منحصربه‌فرد لذت ببرید.

برج اسکای ویو؛ دسترسی کامل به منظره پالم جمیرای دبی

برج اسکای ویو دبی کجاست؟

اسکای ویو دبی یکی از جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی این شهر است که در نزدیکی برج خلیفه و خیابان شیخ زاید قرار دارد، این جاذبه مشهور سالانه بخش اعظم توریست‌ها را به خود جذب می‌کند. این بنای زیبا نمایی دیگر از شهر دبی را به شما می‌دهد که هیچ عکس یا فیلمی نمی‌تواند این را توصیف کند. اگر از بالای این ساختمان به شهر دبی نگاه کنید، شهر را کاملاً زیر پای خود می‌بینید و احساس می‌کنید که در حال پرواز کردن بر فراز آسمان هستید.

برج اسکای ویو؛ دسترسی کامل به منظره پالم جمیرای دبی

ساختمان‌های بلند، جزء جدانشدنی شهر دبی هستند و تماشای این ساختمان‌ها از ارتفاع زیاد، بسیار مهیج و لذت بخش است. اسکای ویو دبی نمایی از شهر دبی را در ارتفاع 220 متری به شما می‌دهد و شما در این برج می‌توانید دبی را در یک قاب بزرگ و شگفت‌انگیز ببینید. بلندی اسکای ویو به اندازه برج خلیفه نیست ولی ویویی که این برج برای تماشایی شهر به شما می‌دهد، خارق‌العاده است.

تاریخچه برج دوقلو اسکای ویو

ایده ساخت این برج دوقلو نخستین بار در سال 2008 مطرح شد اما زیاد جدی گرفته نشده بود. سپس در سال 2015 با مشخص کردن یک بودجه خوب توسط یک گره معماری از شیکاگو اقدام به ساخت آن شد. سر انجام در سال 2019 این برج دوقلو زیبا و شگفت‌انگیز افتتاح شد. یکی از قسمت‌های جذاب اسکای ویو دبی، پل اسکای است، این پل شیشه‌ای دو ساختمان را به هم وصل می‌کند.

برج اسکای ویو؛ دسترسی کامل به منظره پالم جمیرای دبی

تفریحات برج اسکای ویو

همان‌طور که گفتیم با خرید بلیط اسکای ویو دبی می‌توانید جنبه دیگری از زیبایی‌های این شهر را مشاهده کنید؛ اما این ساختمان علاوه بر چشم‌انداز بی‌نظیر خود تفریحات دیگری نیز برای توریست‌ها در نظر گرفته است تا بتوانند اوقات خوشی را در آنجا سپری کنند و سفری خاطره انگیز داشته باشند. تفریحاتی که در این برج وجود دارد اکثراً مهیج و ترسناک هستند و باعث می‌شوند بدن شما به مقدار زیادی آدرنالین تولید کند. در این قسمت از مقاله به تفریحاتی که برج اسکای ویو به شما ارائه می‌دهد اشاره می‌کنیم.

۱- سرسره شیشه‌ای

در طبقه آخر این برج یک سرسره شیشه‌ای طراحی شده است که به یک طبقه پایین‌تر سر می‌خورد. بازدیدکننده‌هایی که به سرسره بازی در ارتفاع 220 متری علاقه داشته باشند، می‌توانند از آن استفاده نمایند. در زمان استفاده از این سرسره هیجان شما به اوج خودش می‌رسد و لحظاتی را تجربه می‌کنید که تا مدت‌ها در ذهنتان باقی مِی‌ماند. همچنین این سرسره از موادی ساخته شده که بسیار محکم هستند و خطری مسافران را تهدید نمی‌کند. برای استفاده از این سرسره محدودیت وزنی 30 تا 150 کیلوگرم وجود دارد.

برج اسکای ویو؛ دسترسی کامل به منظره پالم جمیرای دبی

۲- سکوی تماشا

علاوه بر سرسره‌ی شیشه‌ای در اسکای ویو دبی، یک سکوی شیشه‌ای طراحی شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا نمایی زیبا از شهر دبی را در حالت 360 درجه مشاهده کنید. همچنین کف شیشه‌ای این سکو به شما حس معلق بود می‌دهد، گویی در آسمان دبی در حال پرواز کردن هستید.

برج اسکای ویو؛ دسترسی کامل به منظره پالم جمیرای دبی

۳- اسکای واک (مسیر شیشه‌ای)

همان‌طور که گفتیم اسکای ویو دبی از دو برج در کنار هم تشکیل‌شده است که آن‌ها را با برج دوقلو نیز می‌شناسند. این دو برج در قسمت بالایی توسط یک پل که به آن اسکای واک یا مسیر شیشه‌ای می‌گویند، به یکدیگر متصل می‌شوند. یکی دیگر از تفریحات مهیجی که در اسکای ویو وجود دارد، حرکت بر روی این مسیر شیشه‌ای است. این پل در ارتفاع 220 متری قرار دارد و حرکت روی آن با هیجان و ترس زیادی همراه است. حرکت بر روی این پل وحشتناک آدرنالین خون را به میران زیادی بالا می‌برد.

برج اسکای ویو؛ دسترسی کامل به منظره پالم جمیرای دبی

۴- رستوران برج دو قلو دبی

این برج به تنهایی جاذبه‌های پر از هیجان زیادی برای توریست‌ها ایجاد کرده است؛ اما همه آن‌ها مهیج نیستند. مکان‌هایی در این برج وجود دارد که آرامش خاصی را به شما هدیه می‌دهد. رستوران‌های این برج فضایی آرام، دل‌نشین و زیبا را برای مسافران به وجود آورده‌اند. تجربه غذا خورد در این ارتفاع با ویویی زیبا تا مدت‌ها در ذهن انسان باقی می‌ماند. این برج به دلیل نزدیک بودن به پالم جمیرا می‌تواند ویو برج خلیفه را نیز پوشش بدهد. کسانی که قصد دارند از رستوران استفاده کنند، علاوه بر قیمت بلیط اسکای ویو دبی باید هزینه‌ای را نیز برای خوردن غذا بپردازند.

۵- اج واک edge walk

یکی از مهیج ترین قسمت‌های این برج، اج واک است. در این بخش شما می‌توانید بر روی لبه خارجی این برج بدون هیچ نرده و محافظی قدم بزنید. با انجام این کار شما می‌توانید اوج زیبایی شهر شلوغ را در زیر پای خود حس کنید. این بخش از برج به دلیل میزان آدرنالینی که به بدن تزریق می‌کند دارای محدودیت‌هایی است. برای شرکت در این قسمت شما باید حداقل 13 سال سن و 135 سانتی‌متر قد داشته باشید. همچنین باید از شرایط سلامت بدنی خود مطمئن باشید زیرا افرادی که بیماری‌های قلبی و... دارند اجازه استفاده از این بخش را ندارند. همچنین شما باید از لباس‌های مخصوصی که برای این بخش طراحی شده است استفاده کنید. استفاده از این قسمت برج برای خانم‌های باردار ممنوع است.

برج اسکای ویو؛ دسترسی کامل به منظره پالم جمیرای دبی

خرید بلیط اسکای ویو دبی

همان‌طور که می‌دانید شهر دبی یکی از مقاصد گردشگری جهانی است و سالانه افراد زیادی برای سفر به این شهر اقدام می‌کنند. اگر شما قصد سفر به دبی و بازدید از اماکن گردشگری آنجا را دارید حتماً از اسکای ویو دبی بازدید کنید. برای رزرو بلیط اسکای ویو دبی بهتر است به صورت آنلاین اقدام کنید؛ زیرا این مکان‌ها به دلیل جذاب بودنشان برای توریست‌ها همیشه شلوغ هستند و ممکن است به صورت حضوری نتوانید به راحتی بلیط خود را خریداری کنید.

برج اسکای ویو؛ دسترسی کامل به منظره پالم جمیرای دبی

کلام آخر

شهر دبی یکی از زیباترین شهرهای جهان است که با مدیریت و برنامه‌ریزی درست، توانایی زیادی در جذب توریست‌های خارجی دارد. جاذبه‌های دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارد و اسکای ویو دبی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های آنجا است. ارتفاع زیاد این برج باعث شده است تا مسافران بتوانند فضای شهر را از بالا و به صورتی متفاوت مشاهده کنند. با خرید بلیط اسکای ویو دبی، شما به دنیای متفاوتی قدم می‌گذارید که در آن می‌توانید تمام جذابیت‌های دبی اشراف داشته باشید و یک خاطره خوش را با خانواده عزیزتان تجربه کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما