شناسهٔ خبر: 65574005 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۰۰ درصد وام مربوط به ایثارگران در استان سمنان پرداخت شد

استاندار سمنان گفت: ۱۰۰ درصد وام بانکی مربوط به جامعه ایثارگران و خانواده شهدای استان مربوط به سال گذشته جذب و پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در همایش حقوق شهروندی و ایثار به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید گفتد: استان سمنان با تقدیم نزدیک بیش از سه هزار شهید برای سربلندی و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران نسبت به جمعیت، جزو سه استان کشور دارای بیشترین تعداد شهید است و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در استان سمنان مورد توجه ویژه است.

وی ادامه داد: سمنان در برگزاری نشست‌های مربوط به شورای ایثار و شهادت در سال گذشته جزو استان‌های برتر کشور معرفی شد و بیش از ۱۲ مدیر اجرایی و ستادی این استان از خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی اظهار کرد: مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ بالاتر از میانگین کشوری اعلام شد و سمنان جزو استان‌های دارای افزایش مشارکت است.

این مسوول اضافه کرد: میزان مشارکت مردم استان سمنان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از رتبه هفدهم در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی به رتبه سیزدهم ارتقا یافت.

وی یادآور شد: مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ طبق گزارش‌ها ۴۷ و ۶ دهم درصد بود و میزان آرای باطله استان نیز پایین‌تر از میانگین کشوری است.

هاشمی با اشاره به برنامه‌ریزی دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان برای آینده، گفت: اعتباراتی پیش از سفر برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام درنظر گرفته خواهد شد که از تکمیل بخشی از طرح‌های نیمه تمام مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولویت است.

نظر شما