شناسهٔ خبر: 67283018 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

قیمت آپارتمان در جنوب تهران/ هزینه اجاره آپارتمان ۷۰ تا ۱۰۰ متری چند؟ + جدول

سمت تقاضا (اجاره‌نشین‌ها) عمدتا به دنبال فایل‌های با سن‌بنای بیشتر هستند تا بلکه «توان پرداخت» ‌شان بتواند از پس اجاره‌بها بربیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین، فایل‌های اجاره آپارتمان در پنج منطقه جنوبی تهران طی روزهای گذشته را ترکیبی از آپارتمان‌های میانسال و آستانه سالخورده تشکیل می‌دهد.

قیمت آپارتمان در جنوب تهران/ هزینه اجاره آپارتمان 70 تا 100 متری در جنوب تهران چند؟

دنیای اقتصاد نوشت: با این حال واحد اجاره‌ای نوساز یا کم‌سن (زیر ۵ سال ساخت) هم در این بازار به چشم می‌خورد اما نتایج تحقیقات میدانی از این بخش از بازار اجاره مسکن تهران حاکی است، سمت تقاضا (اجاره‌نشین‌ها) عمدتا به دنبال فایل‌های با سن‌بنای بیشتر هستند تا بلکه «توان پرداخت» ‌شان بتواند از پس اجاره‌بها بربیاید.

در جدول امروز آپارتمان‌هایی از مناطق ۱۵ تا ۱۹ برای اجاره وجود دارد که میانگین مساحت این واحدها ۸۳ مترمربع و سن‌بنای متوسط آنها نیز ۷ سال ساخت است. این واحدها با مبالغ متوسط ۱۰میلیون اجاره‌بهای ماهانه و ۵۰۰میلیون تومان پول‌پیش فایل شده است که بر این اساس مشخص می‌شود اجاره‌بهای هر مترمربع از این آپارتمان‌ها (با تبدیل کامل پول پیش به اجاره‌بهای ماهانه)، زیر ۲۰۰ هزار تومان است.

متوسط این رقم برای شهر تهران (با استناد به فایل‌های اجاره یا همان «اجاره‌بهای پیشنهادی») حدود ۳۲۰ تا ۳۳۰ هزار تومان است.

 

 

 

نظر شما