شناسهٔ خبر: 67283069 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سازمان هواشناسی اعلام کرد

هشدار نارنجی برای استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات مازندران، تهران و البرز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات مازندران، تهران و البرز برای امشب در حد هشدار نارنجی است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی شرایط آب و هوایی پنجشنبه، ۳۱ خرداد گفت: در برخی نقاط مازندران، خراسان شمالی، شمال استان‌های البرز و تهران، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، نیمه شمالی آذربایجان غربی و ارتفاعات مرکزی زاگرس پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، وی افزود: همچنین برای جمعه اول تیر در برخی نقاط استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، قزوین، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، شمال استان‌های البرز و تهران، ارتفاعات زنجان، ارتفاعات مرکزی زاگرس و شنبه تا دوشنبه دوم تا چهارم تیر در برخی نقاط شمالی غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی، البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در نیمه شرقی کشور، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین پنجشنبه دریای خزر و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

وی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا جمعه، اول تیر، کمی ابری تا نیمه‌ابری است و از بعد از ظهر وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رفیعی افزود: حداقل دمای تهران ۲۶ و حداکثر دما ۳۷ درجه سانتی‌گراد است و برای شنبه دوم تیر، قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ و ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اهواز با بیشینه دمای ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما