شناسهٔ خبر: 65511993 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

قسمت اول سریال Walking Dead: The Ones Who Live رکوردشکنی کرد

۳ میلیون بیننده در ۳ روز / cbr

صاحب‌خبر -

جدیدترین اسپین‌اف مردگان متحرک توانسته شروع خوبی داشته باشد و استقبال از قسمت اول سریال The Walking Dead: The Ones Who Live بسیار خوب بوده است.

در سریال The Walking Dead: The Ones Who Live شاهد بازگشت ریک گرامیز با بازی اندرو لینکن (Andrew Lincoln) و میشون با بازی دانای گوریرا (Danai Gurira) هستیم. سه روز از پخش قسمت اول این اسپین‌آف مردگان متحرک گذشته و بنابر گزارش ددلاین، تاکنون بیش از ۳ میلیون نفر آن را تماشا کرده‌اند. 

پس از پخش سریال The Terror در سال ۲۰۱۸، قسمت اول هیچ مجموعه دیگری در AMC نتوانسته بود این اندازه بیننده داشته باشد. اپیزود اول The Walking Dead: The Ones Who Live همچنین توانست به پربیننده‌ترین قسمت تاریخ پلتفرم استریم AMC+ تبدیل شود، با این وجود هنوز تعداد بینندگان دقیق آن مشخص نیست. 

سریال Walking Dead سریال Walking Dead

پخش این سریال در AMC+ کاربران زیادی را نیز به این پلتفرم استریم کشانده است و تعداد ثبت نام‌های جدید آن رکورد شکنی کرده است. سریال اصلی واگینگ دد در سال ۲۰۲۲ به پایان رسید ولی اسپین‌آف‌های مختلف همچنان فرانچایز را زنده نگه داشته‌اند. اسکات گیمپل (Scott Gimple)، مدیر ارشد محتوا این فرانچایز، باور دارد که واکینگ دد می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد. 

اسپین‌آف The Ones Who Live سال‌هاست که در دست ساخت قرار دارد و از ابتدا قرار نبود به شکل سریال ساخته شود. در ابتدا قرار بود به صورت سه‌گانه سینمایی روی پرده نقره‌ای برود که بازگشت قهرمان اصلی داستان، یعنی ریک گرایمز را به تصویر می‌کشد. 

بهترین بازی سال ۲۰۲۴؟ | بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

قسمت اول سریال Walking Dead: The Ones Who Live رکوردشکنی کرد - ویجیاتو قسمت اول سریال Walking Dead: The Ones Who Live رکوردشکنی کرد - ویجیاتو cbr

برچسب‌ها:

نظر شما