شناسهٔ خبر: 67289801 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

وصیت‌نامه شهید سیف‌الله نصیری:

خون ناقابلم نثار دین و انقلاب می‌کنم

شهید سیف‌الله نصیری در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: من با آزادی کامل بدون هیچ فشار و تحملی به منطقه جنگی آمده‌ام و با عقیده کامل در این راه قدم برداشتم و اگر خدا توفیق دهد و سعادت به من روی آورد در این راه خون ناقابلم را نثار دین و انقلاب و خدا می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید «سیف‌الله نصیری» دوم مرداد سال ۱۳۲۵ در روستای نصیرآباد شهرستان کازرون دیده به جهان گشود.

تحصیلات خود را تا دوره ابتدایی گذراند و از همان کودکی به کشاورزی مشغول شد در سن ۲۴ سالگی ازدواج کرد. با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد و سرانجام ۲۴ خرداد سال ۱۳۶۶ در منطقه غرب کشور به شهادت رسید.


متن وصیت: 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

متن وصیت‌نامه اینجانب سیف‌الله نصیری خدایا تو را سپاس می‌گویم که نعمت‌های بی‌شمارت را برای بندگانت ارزانی داشتی. خدایا بزرگ‌ترین نعمتی که برای آن ارزش قائل هستم وجود ذی‌جود نبی خاتم حضرت محمد (ص) و جانشینان برحق او از علی (علیه‌السلام) تا مهدی (عج) می‌دانم و از تو توفیق شکرگزاری چنین نعمت‌های عظمایت را طالبم.


خدایا راه راست و صراط مستقیم را به من نمایاندی تا از کجی‌ها و انحرافات و تبعیت از هواهای نفسانی خویش نجات یابم و وجودم را متعلق به تو بنمایم. خدایا به تو و به قدرتت، کتابت، نبیت، قیامت، سؤال، جواب، قبر، بهشت، جهنم، عذاب و عقابت ایمان دارم.


خدایا تو را شکر می‌گویم که توفیق حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به من عنایت فرمودی تا هر کاری که برای رضایت توست و نابودی دشمنان دین و آیین تو است بجنگم.


آری من با آزادی کامل بدون هیچ فشار و تحملی به منطقه جنگی آمده‌ام و با عقیده کامل در این راه قدم برداشتم و اگر خدا توفیق دهد و سعادت به من روی آورد در این راه خون ناقابلم را نثار دین و انقلاب و خدا بنمایم.


و چند جمله سخن با شما مردم دارم که به عرض می‌رسانم: ای امت حزب‌الله، به خدا قسم هیچگاه دست از رهبر انقلاب و انقلاب شکوهمند برندارید که سعادت شما در این است و همچنین از مسیر حق خارج نشوید همیشه به یاد خدا و عبادت به درگاهش باشید و یک لحظه از یاد او خارج نشوید چرا که آرامش و آسایش قلوب به یاد خدا بودن است: (الا بذکرالله تطمئن القلوب).


فرزندان من بدانید پدر شما در شرایط حساس مملکت و انقلاب جان خویش را نثار نموده است تا درخت نونهال انقلاب پربار شود.

 

انتهای خبر/

نظر شما