شناسهٔ خبر: 64939797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لرستان میزبان همایش ملی بیوتروریسم

اولین همایش ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در لرستان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول ناحیه بسیج دانشجویی لرستان گفت: ۱۸۱ مقاله ی علمی به دبیرخانه همایش ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در استان ارسال‌ شده و امیدواریم بتوانیم لرستان پایلوت برگزاری علمی این همایش در کشور باشد.
 محسن کریمی افزود:اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم با همکاری پدافند غیرعامل استانداری لرستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی ۲۵ بهمن ماه امسال در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.
 وی گفت:نقش و جایگاه ارگانیسم‌ها در بیوتروریسم و دفاع زیستی،طراحی الگوی نظام دفاع زیستی، جایگاه پدافند غیرعامل در دفاع زیستی، بیوتروریسم و مخاطرات قضایی و زیست محیطی، ملاحظات امنیتی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و اقتصادی دفاع زیستی و بیوتروریسم، نقشه ی علوم پزشکی و علوم پایه پزشکی در دفاع زیستی، جایگاه و کارکرد علوم انسانی در دفاع زیستی ،جایگاه فناوری‌های نوظهور در بیوتروریسم و دفاع زیستی از محورهای این همایش  هستند.
کریمی با بیان اینکه لرستان باید به قطب علمی کشور تبدیل شود، افزود:به تعداد محورهای همایش ،کارگاه های آموزشی برگزار می‌شود؛این کنفرانس با دعوت از مسئولان کشوری، اساتید و نخبگان این حوزه برگزار خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_10744281"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4140240/10744281?width=600&height=350"></script></div>



نظر شما