شناسهٔ خبر: 64391999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح طوبی برنامه‌ای ماندگار برای تبیین زیست عفیفانه در جامعه است

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح طوبی برنامه‌ای ماندگار برای تبیین زیست عفیفانه در جامعه است.

صاحب‌خبر -

طرح طوبی برنامه‌ای ماندگار برای تبیین زیست عفیفانه در جامعه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ وحید حیدری بیان کرد: امروزه در جامعه کنونی یکی از نیاز‌های اساسی در زندگی فرد موضوع زیست عفیفانه است. 

وی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تبیین موضوع زیست عفیفانه، طرحی به نام طرح طوبی را با هدف آموزش و توانمندسازی بانوان دغدغه‌مند جامعه نسبت به این مهم تدوین کرده است. 

حیدری اظهار داشت: این طرح در پنج گام تولید و بروزرسانی مستمر و محتوای آموزشی و توانمندسازی، آموزش مربیان، توانمندسازی مربیان در حیطه شخصی و فردی، توانمندسازی مربیان در حیطه توانمندی‌های میدانی، هم‌افزایی و بازآفرینی آموزش‌های ارائه شده و براساس آموزش و توانمندسازی اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح طوبی شامل سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به ترتیب در ۱۶، ۲۱ و ۴۸ ساعت به صورت مجازی و حضوری اجرا می‌شود.

حیدری اضافه کرد: براساس اعلام دبیرخانه طرح طوبی کتاب حجاب گرافی نیز در راستای مبانی و پشتیبان‌های راهبردی و فکری مورد نیاز معرفی می‌شود. 

وی عنوان کرد: بانوان علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی این طرح می‌توانند به واحد فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه و یا با شماره ۳۳۳۲۱۱۷۷_۰۷۷ تماس حاصل نمایند.

نظر شما