شناسهٔ خبر: 67359985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد مرکزی قالیباف در رشت:

عملکرد اجرایی قالیباف قابل دفاع است

رشت - رییس ستاد مرکزی قالیباف در رشت با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو اولویت قرار دارد، گفت: عملکرد اجرایی قالیباف قابل دفاع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین رضویان شامگاه سه شنبه در همایش انتخاباتی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در رشت با تبریک عید غدیر اظهار کرد: هرگاه نام مولا علی علیه السلام در نظرم نقش می‌بندد، نمی‌توانم از تعاریف جرج جرداق نویسنده کتاب امام علی (ع) صدای عدالت انسانی چشم بپوشم که گفت: ای روزگار کاش می‌توانستی همه قدرتها و همه استعدادهایت را در خلق یک انسان بزرگ جمع کنی و به جهان ما یک علی (ع) دیگر هدیه کنی.

رئیس ستاد مرکزی قالیباف در رشت با اشاره به شخصیت شهید خدمت آیت الله رئیسی اضافه کرد: یاد و خاطره رئیس جمهور فقید، شهید رئیسی با ساخت شخصیتِ حاکمِ خدمتگزار به آقای رئیس جمهور در قلب‌های بسیاری از ایرانیان به شایستگی نقش بسته و ما به تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری که اشاره داشتند، حماسه انتخابات مکمّل حماسه مردم در بدرقه شهیدان است، قدم به مهمترین عرصه مشارکت سیاسی ملی گذاردیم.

به گفته رضویان، مَنسِر اولسون در کتاب فراز و فرود ملت‌ها به نقش کارایی و فراگیری نهادها در مقابل نهادهای استخراجی که به نفع گروه‌های خاص و متنفذ عمل می‌کنند، می‌پردازد و آن‌را عامل عدم پیشرفت می‌داند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: امروز اگر به عنوان یک کارگزار در این انتخابات آمده‌ایم برای کمک به شکل‌گیری حکمرانی خوب است برای بهبود کیفیت زیستن، برای کاهش فقر، برای حفظ کرامت انسانی برای کمک به نوسازی ایران و ترویج معارف توسعه است و در این راه از آقای دکتر قالیباف که از سوابق اجرای مشخص و قابل دفاع برخوردار است، حمایت می‌کنیم.

این فعال سیاسی و فرهنگی با بیان اینکه اولویت ما شکل گرفتن انتخابات پرشور و حضور گسترده هم میهنان در هشتم تیرماه است، گفت: امید داریم تا فردی دلسوز، کوشا، صادق و عملگرا به ریاست جمهوری انتخاب شود و در پایان از خداوند متعال برای ایران عزیز خیر و نیک روزی آرزومندم.

نظر شما