شناسهٔ خبر: 67359965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(‌ع)‌ خراسان جنوبی:

لازمه عبور از تهدید‌ها به سمت فرصت ها، انتخاب فرد اصلح و تراز انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری است

حجت الاسلام کمالی گفت: در انتخابات ریاست‌ جمهوری چهاردهم باید یک رئیس‌جمهور قوی، جهادی، خستگی‌ناپذیر و دلسوز کشور را انتخاب کنیم تا روند پیشرفت کشور ادامه یابد و از تهدید‌ها به فرصت ها حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان نهبندان که با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان صورت گرفت، گفت: برگزاری برنامه‌های محوری و فاخر در مناسبت های دینی و ملی، باعث ناامیدی و شکست دشمنان و بیداری اسلامی در دنیا شده است.

وی به اندیشه و تفکر ناب امام خمینی(ره)‌ اشاره کرد و افزود: این تفکر و مکتبی که امام به جهان ارائه داد سیره و سلوک حکومتی امام راحل را نشان می دهد که رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند: اصول حاکم بر زندگی امام خمینی(ره)‌ تفسیر کننده جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام کمالی بیان کرد: در شرایطی که دنیا را کفر و اندیشه طاغوتی فراگرفته بود امام راحل آمد و با پرچم و تفکر اسلام انقلاب اسلامی را تشکیل داد.

وی اثبات اسلام‌ ناب در برابر اسلام آمریکایی را بایکی از اصول مکتب امام خمینی(ره)‌ بیان کرد و گفت: اسلام متحجرین و کج اندیشی ها، اسلام سکولار و خان زاده ها شاخصه‌های اسلام آمریکایی بود که امام راحل ما را از گرفتار شدن در دام اینها نجات داد و با پرچم اسلام ناب، الگویی اسلامی‌ و سیاسی صحیح برای آزادی خواهان جهان ارائه داد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) اظهار داشت: تکیه بر خداوند متعال و توحید اصلی دیگر اندیشه و تفکر امام بود.

وی به توطئه‌های و فتنه های برنامه ریزی شده دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران در این ۴ دهه اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه اذعان دارند که جمهوری اسلامی مغز تفکر بیداری اسلامی در دنیاست، بنابراین ایران اسلامی را هدف هجمه‌های مختلف قرار دادند، دانشمندان بسیاری از ما را ترور کردند، تحریم های ظالمانه بر ایران اسلامی تحمیل کردند.

حجت‌الاسلام کمالی به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دولت قبل خزانه دولت را بدون اعتبار و خالی تحویل دولت سیزدهم داد، بسیاری از کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل شده بود که در دولت سیزدهم این کارخانجات به چرخه تولید بازگشت و برای میلیون ها نفر شغل ایجاد کرد.

وی به روابط دیپلماسی قوی دولت سیزدهم با کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی که امروز در دنیا شاهد هستیم و اسرائیل را انزوا کشانده است به برکت دکترین انقلاب اسلامی، رهبری حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: دشمنان خارجی و معاندان داخلی بدنبال ضعیف کردن پیوند امام و امت هستند تا به اهداف خود در ایران برسند، بنابراین امروز در پیچ مهم تاریخی قرار داریم که باید هوشیار بود.

حجت‌الاسلام کمالی بر ضرورت جهاد تبیین و روشنگری در جامعه اشاره کرد و تأکید کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم باید یک رئیس‌جمهور قوی، جهادی، خستگی‌ناپذیر و دلسوز کشور را انتخاب کنیم تا روند پیشرفت کشور ادامه یابد و اوضاع اقتصادی نابسامان دولت قبل برنگردیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: برای عبور کشور از تهدید‌ها به فرصت ها باید رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب کنیم.

وی ادامه کرد: خدمت به مردم، خدمت به اسلام و خدمت به انقلاب شهید جمهور آیت‌الله رئیسی را در داخل و خارج از ایران محبوب کرد و پیوند مردم و ولایت را تقویت کرد.

حجت‌الاسلام کمالی ادامه داد: برای داشتن انتخاب اصلح باید از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب که ۱۲۰ شاخص برای انتخاب اصلح معرفی کنیم، بهره بگیریم که نسخه نجات بخش ما است.

انتهای پیام/

نظر شما