شناسهٔ خبر: 63984520 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی، زیر آتش حزب الله

حزب الله لبنان در ۱۰ بیانیه از ۵ علمیات تهاجمی علیه پایگاه‌ها ۴ محل تجمع و مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، از جنوب لبنان، حزب الله برای دومین بار در یک هفته اخیر مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

<div id="video-display-embed-code_10542888"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4086374/10542888?width=600&height=350"></script></div>

حزب الله لبنان در ۱۰ بیانیه از ۵ علمیات تهاجمی علیه پایگاه‌ها ۴ محل تجمع و مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان اعلام کرد در پنج عملیات پایگاه برکت ریشا، سماقه، البغدادی، بحری و حمرا را با موشک‌های هدایت شونده و سایر سلاح‌های سنگین هدف قرار داده است.

محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه‌های نظامی رامیا، متولا و جل العلام و منطقه رویست العاصی دیگر اهداف عملیات تهاجمی حزب الله بودند.

همچنین برای دومین بار در یک هفته اخیر مقر لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان نظامی برانیت توسط حزب الله هدف قرار گرفت، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند تنها در این عملیات ۲ نظامی این رژیم به شدت مجروح شدند که با بالگرد به بیمارستان رمبام در حیفا منتقل شدند.

جنگنده‌ها، پهپاد‌ها و توپخانه‌ی رژیم صهیونیستی نیز به مناطق ناقوره، جبل بلاط، عیترون، مارون الراس، یاطر، عیتا شعب، وادی سلوقی، طیرحرفا، کفر شوبا، شبعا و خیام حمله کرده و یک مرکز نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل موسوم به یونیفل در ابل القمح هدف حملات نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

نظر شما