شناسهٔ خبر: 64001571 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخ حزب الله به شهادت حسین علی منصور:

حمله به تجمع نظامیان صهیونیست در متولا

حزب الله شب گذشته در پاسخ به شهادت حسین علی منصور شهروند لبنانی محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک نظامی و صهیونیست نشین متولا را هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

حمله به تجمع نظامیان صهیونیست در متولا

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما  ، عظیم زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مستقر در مرز لبنان با فلسطین اشغالی در ارتباط با خبر ۸ صبح درباره تحولات جنوب لبنان
گفت و گو کرد .
سوال: حزب الله لبنان در پاسخ به شهادت حسین علی منصور شهروند لبنانی تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک نظامی و صهیونیست نشین متولا را هدف قرار داد با همکارم مستقر در مرز لبنان با فلسطین اشغالی همراه می‌شویم از جزئیات این عملیات و سایر تحولات جنوب لبنان و شمال اراضی اشغالی برای ما بفرمایید.

عظیم زاده :  این عملیاتی که شما گفتید هفتمین عملیات شب گذشته‌ی حزب الله بود .حزب الله دیشب آخرین عملیاتش را در پاسخ به شهادت حسین علی منصور شهروند ۸۰ ساله لبنانی که دیروز در حمله نظامیان صهیونیست به منطقه‌ی طیبه در بالکن خانه هدف قرار گرفت و به شهادت رسید این عملیات را انجام داد .

حزب الله شب گذشته ساعت ۲۰ به وقت محلی، ۲۱ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، دو منزل را در شهرک نظامی و صهیونیست نشین متولا هدف قرار داد . حزب الله در بیانیه اش تأکید کرد که در شهرک نظامی متولا در جریان این عملیات تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شدند .

حزب الله به جز این عملیات ۶ عملیات دیگر هم انجام داده بود ۳ پایگاه نظامیان صهیونیست و همچنین ۲ محل تجمع، ۱ پادگان نظامیان صهیونیست را هم روز گذشته هدف قرار داد. پایگاه نظامی راهب صهیونیست‌ها را  هم دیروز برای دومین بار در ۴ روز گذشته با موشک‌های سنگین برکان خودش هدف قرار داد همچنین پادگان نظامی برانیت را  نیز دیروز برای سومین بار در یک هفته‌ی اخیر هدف قرار داد . حزب الله دامنه و شدت عملیات هایش را نسبت به پایگاه‌های راهبردی مثل پایگاه نظامی راهب در جنوب غربی مرز لبنان با فلسطین اشغالی و همچنین پادگان مهم نظامیان صهیونیست پادگان برانیت که مقر لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی است افزایش داده و همچنین با موشک‌های سنگین تری در حمله به این مواضع نظامیان صهیونیست دارند موشک‌های سنگین تری استفاده می‌کنند.

نظامیان صهیونیست هم دیروز با جنگنده ها، توپخانه و پهپاد‌ دیشب و بامداد امروز هم مناطق مختلفی در جنوب لبنان را تقریباً به ۱۳ منطقه حمله کردند و هدف قرار دادند و در اطراف خیام، کفر کلا، کفر شوبا، عدیسه، مرکبا، حولا، میس جبل به این مناطق حمله کردند.

ارتش نظامیان صهیونیست دیروز و شب گذشته اعلام کرد که نظامیان باید شب را در پناهگاه‌ها بگذرانند در شهرک‌های نظامی اشتولا، شلومی و مارگالیوت همچنین صدای آژیر خطر بامداد امروز هم در مناطق مختلف الجلیل به صدا درآمد.

نظر شما