شناسهٔ خبر: 67675273 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حزب الله:

مواضع دشمن صهیونیست را در 4 محور هدف قرار دادیم

حزب الله لبنان با صدور یک بیانیه از حمله به مواضع دشمن صهیونیست در محورهای مختلف خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی در ۴ منطقه مختلف خبر داد.

بر این اساس، در این بیانیه آمده است: رزمندگان ما در راستای حمایت از مردم غزه، مواضع دشمن صهیونیست را در مناطق مختلف مورد هدف قرار دارند. در یکی از این حملات محل تجمع نظامیان صهیونیست در مجاورت پایگاه حدب یارین با موشک‌های متعدد ویران شد.

این بیانیه می‌افزاید: همچنین واحد ۹۱ فرماندهی صهیونیست‌ها در ایلات از دیگر اهدافی بود که مورد حمله قرار گرفت. مواضع صهیونیست‌ها در ارتفاعات کفرچوبه و در پایگاه رامتا دو هدف دیگر صهیونیست‌ها بودند که رزمندگان مقاومت به آن حمله کردند.

حزب الله لبنان از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، جبهه شمالی را با هدف جلوگیری از تمرکز نظامیان صهیونیست در غزه بازگشایی کرده است.

ناتوانی مقامات تل آویو در مقابله با حملات حزب الله منجر به تخلیه بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین از مناطق مرزی لبنان شده است. با این حال، مقامات کابینه نتانیاهو بارها حزب الله را به یک حمله همه جانبه تهدید کرده‌اند اما مقامات این جنبش از آمادگی خود برای مقابله با هر تهدیدی خبر داده‌اند.

نظر شما