شناسهٔ خبر: 67675510 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

ایران: آمریکا، اروپا و اسرائیل بزرگترین بازنده جنگ علیه غزه هستند

خبرگزاری ایرنا

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت «‎آنروا» در نوار ‎غزه تصریح کرد، این اقدام یکبار دیگر بخش تاریک و پنهان غرب مدعی را برای جهانیان به تصویر کشید.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت ‎آنروا در نوار ‎غزه، یکبار دیگر بخش تاریک و پنهان غرب مدعی را برای جهانیان به تصویر کشید.

وی افزود: از رژیم نامشروعی که حیات ننگین خود را با اشغال، قتل عام، ترور، کشتار زنان و کودکان و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها آغاز کرده، انتظار رفتار انسان‌دوستانه و مبتنی بر قواعد بین‌المللی نمی‌رود، زیرا بنیان آن بر جنایت استوار است.

کنعانی تأکید کرد: واقعیت تأسف‌بار امّا سکوت و بی‌عملی دولت‌های غربی و اروپایی مدعی اخلاق، قانون و ‎حقوق_بشر است که در قبال این حجم از جنایت و وحشی‌گری، همچنان مشغول فریب افکار عمومی و بازی با کلمات و عبارات هستند.

وی ادامه داد: آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی حامی رژیم صهیونیستی، در کنار رژیم یادشده بزرگترین بازنده جنگ علیه غزه هستند. آنها نه فقط جنگ، بلکه اخلاق و شرافت انسانی را نیز باخته‌اند.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ با هدف قرار دادن مدرسه آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در مرکز نوار غزه، ۱۲ نفر را شهید و بیش از ۷۰ زخمی نفر دیگر را زخمی کرد و احتمال افزایش شهدا وجود دارد.

نظر شما