شناسهٔ خبر: 67676866 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه شورای همکاری خلیج فارس؛

حملات صهیونیست‌ها در غزه نشان‌دهنده جنایات سازمان‌یافته است

شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، توحش رژیم صهیونیستی در بمباران منطقه المواسی در خان‌یونس که پیش‌تر به عنوان منطقه امن برای آوارگان فلسطینی معرفی شده بود، بیش از ۳۰۰ کشته و زخمی برجای گذاشت. این اقدام محکومیت‌های گسترده بین‌المللی را به همراه داشت.

شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه‌ای حمله دهشتناک رژیم صهیونیستی به المواسی را محکوم کرد.

جاسم محمد البداوی، دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در این بیانیه تاکید کرد: ما با قاطعانه‌ترین واژگان این حمله را که تلفات سنگینی بر غیرنظامیان فلسطینی تحمیل کرد، محکوم می‌کنیم. این حمله بار دیگر جنایت سازمان‌یافته و ادامه دار صهیونیست‌ها علیه برادران فلسطینی ما را به نمایش گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش «اسرائیل» به هیچ قانون، معاهده و پیمانی پایبند نیست. از این رو، جامعه بین‌المللی باید به وظیفه خود عمل کرده و تل‌آویو را در برابر جنایاتی که انجام می‌دهد مسئول کند.

بیانیه منتشرشده از سوی شورای همکاری خلیج فارس در حالی منتشر می‌شود که دو کشور عضو این شورا شامل امارات متحده عربی و بحرین اقدام به عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی در دوره ترامپ کردند؛ همچنین اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر تلاش دولت بایدن برای نزدیکی ریاض و تل‌آویو به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما