شناسهٔ خبر: 63820514 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

اولین تریلر از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد

با نگاهی کوتاه به شخصیت جفری دین مورگان / variety

صاحب‌خبر -

اولین تریلر از فصل چهارم سریال The Boys توسط سرویس پرایم ویدئوی آمازون منتشر شد.

در انتهای فصل سوم با پیامدهای نبرد با Homelander و Soldier Boy روبرو شدیم. ویکتوریا نیومن که مخفیانه دارای قدرت انفجار مغز است نیز در مسیر کمپین انتخاباتی قرار دارد و به دنبال پست معاونت رئیس‌جمهور آمریکا است. فصل چهارم با نزدیک شدن به انتخابات و شروع اعتراضات موافق و مخالف به کمپین‌های انتخاباتی، دنبال خواهد شد.

یوتیوب

در تریلر شاهد استارلایت هستیم که دوباره وارد عمل شده، دختربچه‌ای که موجودات زنومورف‌مانند از دهانش بیرون می‌آید، ابرقهرمان دیگری که بدن خود را تقسیم می‌کند، کرمی مرموز که داخل سر بوچر پیچ می‌خورد و در پایان هوملندر خون‌آلود، لبخند همیشگی خود را می‌زند.

همچنین نگاهی به شخصیت جدید جفری دین مورگان داریم که با بوچر ملاقات می‌کند.

Gen V، اولین اسپین‌آف در دنیای The Boys، ماه گذشته فصل اول خود را به پایان رساند. این سریال در دانشگاه Godolkin، کالجی برای جوانان سوپرهیرو می‌گذشت. گروه جوان یک برنامه شیطانی به نام The Woods را کشف کردند که در حال توسعه ویروسی برای کشتن ابرقهرمانان بود.

اولین تریلر از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد - ویجیاتو اولین تریلر از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد - ویجیاتو

در صحنه پس از تیتراژ، بوچر در تاسیساتی که نابود شده، ظاهر می‌شود و شروع به تحقیق می‌کند. بوچر تنها ستاره The Boys نبود که در قسمت آخر Gen V نقش آفرینی کرد. هوملندر نیز پس از آنکه تست‌های آزمایشگاهی The Woods فرار کردند و در محوطه دانشگاه ویرانی به بار آوردند، برای درست کردن اوضاع ظاهر شد.

فصل چهارم The Boys مطمئنا برخی از موضوعات داستان Gen V را دنبال می‌کند. چند روز پیش همچنین اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه یک اسپین‌آف اسپانیایی‌ زبان نیز در دست ساخت است.

گریس دانه الکوسر برای نویسندگی فیلمنامه انتخاب شده است. او اخیرا فیلمنامه فیلم Blue Beetle دی‌سی را نوشته بود. اریک کریپک، خالق سریال پسران نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به همراه ست روگن و اوان گلدبرگ در این پروژه همکاری خواهد داشت.

از اسپایدرمن ۲ تا رزیدنت اویل ۴ | سال ۲۰۲۳ برای ما گیمرها چجوری بود؟

۲ پوستر از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شد - ویجیاتو ۲ پوستر از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شد - ویجیاتو variety

برچسب‌ها:

نظر شما