شناسهٔ خبر: 63602860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روحیه بسیجی و انقلابی از شاخصه های بارز مدیران است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران گفت: روحیه بسیجی و انقلابی از شاخصه های بارز مدیران است که با این روحیه مشکلات و مسایل مردم در سریع ترین زمان ممکن رفع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان چالوس ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: شهرستان چالوس، شهرستان ویژه ای است که دارای پتانسیل های فوق العاده ای در بخش های مختلف می باشد.

او افزود: اگر قرار است ما مسائل و مشکلات مردم را رفع کنیم نیاز به مدیرانی با تفکر بسیجی و انقلابی داریم و خوشبختانه امروز شاهد انتصاب چنین نیرویی به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس هستیم.

عزیززاده گرجی گفت: امسال رویداد مهمی داریم که انتخابات مجلس شورای اسلامی است که باید برنامه ریزی و تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشیم و نباید فراموش کنیم که دشمن همواره تلاش می کند تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی شهرستان چالوس گفت: با توجه به اینکه سرپرستی فرمانداری چالوس با فرماندار نوشهر بوده، با توجه به برگزاری انتخابات نیاز بود که این شهرستان دارای فرماندار مستقل باشد و از تلاش آقای زرودی در زمان سرپرستی فرمانداری چالوس نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

عزیززاده گرجی گفت: آقای محمد شریفی ، سرپرست فرمانداری جدید چالوس سابقه فعالیت های خوبی در حوزه فرهنگی ، سیاسی داشته و یک روحیه انقلابی و بسیجی دارد که می تواند مسیر توسعه چالوس را سرعت ببخشد.

او افزود: شهرستان چالوس یک شهرستان مهم در حوزه های مختلف مخصوصا گردشگری محسوب می شود و فرماندار جدید چالوس باید با استفاده از همه توان و ظرفیت های شهرستان برای توسعه آن استفاده کند.

گرجی در ادامه تصریح کرد: موضوع غزه امروز مهمترین مبحث جهان است و برای اولین بار بود که عملیات طوفان الاقصی انجام گرفت و جبهه مقاومت نشان داد برای دفاع از مردم مظلوم کوتاه نمی آید؛ خیلی ها تلاش کردند قضیه فلسطین فراموش شود اما امروز در جهان حرف اول حرف فلسطین است و در ایران و مازندران نیز شاهد راهپیمایی خوب مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بودیم.

 

نظر شما