شناسهٔ خبر: 66047188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران

حسن قلی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران شد.

صاحب‌خبر -

معرفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، حسن قلی زاده سیاهکلائی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.


قلی زاده سمت هایی، چون فرماندار شهرستان‌های جویبار و قائم شهر، مدیرکل بنیاد مستضعفان استان و معاون برنامه ریزی اقتصادی استانداری خراسان شمالی را در کارنامه کاری خود دارد. ‎


متن کامل این حکم بدین شرح است:

جناب آقای حسن قلی زاده سیاهکلائی


نظر به تخصص، تعهد و تجربه جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره گیری از توان علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه در حوزه مسئولیت جدید در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، عدالت محوری و اخلاق گرایی موفق و سربلند باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و عهدنامه مدیران دولت مردمی ایران قوی از درگاه پروردگار خواستارم.

همچنین امید محبی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با حکم وزیر کشور به عنوان مدیرکل سرمایه انسانی وزارت کشور منصوب و معارفه شد.

نظر شما