شناسهٔ خبر: 67390951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب:

انتخابات؛ واجب شرعی، تقویت نظام، خنثی‌سازی جنگ شناختی

حوزه/ دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب، در جمع مبلغان و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران اصفهان، بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب در نشست انتخاباتی مبلغان و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی و عقلی برای همه مردم واجب است.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، به تقویت نظام اسلامی و افزایش اقتدار آن کمک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان اینکه دشمن به جای جنگ نظامی، به جنگ شناختی روی آورده است اظهار کرد: جنگ شناختی بسیار خطرناک‌تر است.

وی با بیان اینکه همه اقشار جامعه در قبال انتخابات مسئول هستند و باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند، افزود: طلاب وظیفه دارند در تبیین اهمیت انتخابات و تشویق مردم به حضور در آن نقش‌آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در ادامه ایمان عمیق و اعتقاد به اطاعت مطلق از ولی فقیه را دو ویژگی اصلی شهید رئیسی به عنوان ریاست جمهوری تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ایمان عمیق، ایمانی است که فرد را به اطاعت کامل از دستورات الهی و احکام شرعی سوق دهد و اعتقاد به اطاعت مطلق از ولی فقیه، اطاعتی مطلق و بدون قید و شرط است، ولی فقیه نائب امام زمان (عج) در زمین و اطاعت از او واجب شرعی است.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در بخش پایانی به اخلاق تبلیغات انتخاباتی نامزدها اشاره کرد و آن را را شامل احترام به رقیب، رعایت موازین شرعی، صداقت با مردم، رعایت تقوا و اخلاق اسلامی عنوان کرد.

وی گفت: با رعایت اخلاقیات انتخاباتی، می‌توانیم شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و مبتنی بر احترام متقابل باشیم.

نظر شما