شناسهٔ خبر: 62629571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترخیص ۱۶ دستگاه ماشین آلات سنگین مواد معدنی از بندر شهید باهنر

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس از دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تسریع در روند ترخیص کالا‌های رسوبی در بنادر این استان، ۱۶ دستگاه دام‌تراک (ماشین آلات سنیگن مواد معدنی) که جزو کالا‌های رسوبی در بندر شهید باهنر نگهداری می‌شد، از روز گذشته درحال ترخیص است.

صاحب‌خبر -

ترخیص ۱۶ دستگاه ماشین آلات سنگین مواد معدنی از بندر شهید باهنربه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حسین عباس‌نژاد افزود: این تعداد دستگاه دام تراک پس از گذراندن مراحل قانونی آماده ترخیص از بندر شهید باهنر است که تا کنون ۳ دستگاه پس از مهیا شدن شرایط انتقال از بندر خارج و در اختیار اداره کل اموال تملیکی استان قرار گرفته است.
وی گفت: به دلیل طولانی شدن مدت زمان نگهداری این ماشین‌آلات، اقداماتی از جمله تعمیرات، روغن کاری، تعویض باتری و در اختیار گذاشتن راننده مخصوص این دستگاه‌ها و هماهنگی برای انتقال آن‌ها توسط تعمیرکاران شاغل در بندر شهید باهنر در حال انجام است و تا کنون ماشین آلاتی که امکان جابجایی آن‌ها مهیا شده از بندر خارج شده است.
عباس زاده افزود: همچنین بر اساس دستور معاون اول رییس جمهور با تشکیل کارگرو‌هایی متشکل از دستگاه‌های ذیربط مراحل تحویل ۴۳ دستگاه اتوبوس که از خرداد ۱۴۰۰ در بندر شهید باهنر نگهداری و در لیست کالا‌های رسوبی قرار گرفته است، به اموال تملیکی استان در حال انجام است.

بیشتربخوانید:صدور مجوز ۱۳ سازه جدید در سواحل هرمزگان

نظر شما