شناسهٔ خبر: 62534903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پذیرش۶۰ دانش‌آموز در هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۶۰ دانش‌آموز در هنرستان تخصصی پسرانه علوم و فنون دریایی شهید اصغر موسی‌زاده بنادر و دریانوردی هرمزگان پذیرش شده اند.

صاحب‌خبر -

پذیرش۶۰ دانش‌آموز در هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی هرمزگانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حسین عباس‌نژاد افزود: پذیرش این تعداد دانش‌آموز بر اساس امضای تفاهم‌نامه تاسیس هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی و آموزش و پرورش استان است.
وی گفت: این دانش‌آموزان در دو کلاس۳۰ نفره در رشته‌های ناوبری و مکانیک موتور‌های دریایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پذیرش شده اند.
عباس نژاد افزود: هنرستان علوم و فنون دریایی شهید اصغر موسی‌زاده در شهرک شهید رجایی همجوار با منطقه ویژه اقتصادی بندرشهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران قرار دارد.
وی گفت: وجود ۲ بندر بزرگ شهید رجایی و باهنر در نزدیکی این هنرستان نیز زمینه حضور دانش‌آموزان برای بازدید میدانی و آشنایی با ادوات و تجهیزات دریایی و بندری را فراهم می‌کند تا علاوه بر کسب آموزش‌های تئوری در رشته‌های یاد شده به صورت عملیاتی و حضوری نیز از تجهیزات بازدید و تخصص لازم را در همان مکان و عملی بیاموزند.

بیشتربخوانید:پهلوگیری کشتی حامل ۶۶ هزارتن روغن در بندر شهید رجایی
اکنون هزار و ۵۸۳ محصل در ۱۲ مدرسه مستقر در شهرک‌های مسکونی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما