شناسهٔ خبر: 61295546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت شناور‌های صیادان با هماهنگی تعاونی‌های صیادی در هرمزگان

کسانی که به تازگی مجوز صید گرفته اند برای آغاز روند ثبت شناورهایشان به تعاونی صیادان محل سکونت خود مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

ثبت شناور‌های صیادان با هماهنگی تعاونی‌های صیادی در هرمزگانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس، حسین عباس نژاد مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: امکان مراجعه مستقیم صیادان به اداره ثبت شناور‌ها نیز وجود دارد، اما بهتر است نخست با تعاونی‌ها هماهنگ کنند.
وی افزود: بیش از ده هزار نفر در هرمزگان اوایل امسال از درگاه ملی مجوزها، مجوز صید گرفته اند.
به گفته مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان صیادان پس از هماهنگی با تعاونی‌های صیادی باید به اداره ثبت شناور‌ها در سراسر استان مراجعه کنند و پس از ارائه مدارک و بازرسی فنی، پلاک بگیرند.
هم اینک همه مراحل ثبت شناور‌های صیادی در بنادر شهید باهنر بندرعباس، جاسک، قشم، بندرلنگه و کیش انجام می‌شود.
به گفته بهزاد حاتمی رئیس اداره بازرسی و ثبت شناور‌های بندر شهید باهنر تا امروز بیش از ۲۰۰ متقاضی به این اداره مراجعه کرده و کار بررسی مدارک و شناور‌های آن‌ها آغاز شده است.

بیشتربخوانید: صیادان هرمزگانی پشت در‌های بسته مجوز
عیسی حسین زاده مسئول صدور گواهینامه دریایی اداره بازرسی و ثبت شناور‌های بندر شهید باهنر بندرعباس به صیادانی که تازه مجوز صید گرفته اند، توصیه کرد: هنگام مراجعه برای ثبت شناور، اسناد مالکیت موتور و شناور و مجوز صید را به همراه داشته باشند.

<div id="video-display-embed-code_9887688"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3915123/9887688?width=650&height=350"></script></div>

نظر شما