شناسهٔ خبر: 62472331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خروج روزانه ۵۰۰ کانتینر رسوبی از بندر شهید رجایی

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: روزانه ۵۰۰ کانتینر رسوبی از بندر شهید رجایی بندرعباس ترخیص می‌شود.

صاحب‌خبر -

خروج روزانه ۵۰۰ کانتینر رسوبی از بندر شهید رجاییبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، سید عبدالمجید اجتهادی افزود: پیرو تعیین تکلیف کانتینر‌های کالا‌های رسوبی، حدود ۱۸۶ کانتینر در اختیار اموال تملیکی قرار داده شده که مربوط به قبل از سال ۹۶ است.
وی گفت: دو هزار و ۸۰۰ کانیتنر نیز مربوط به سال‌های ۱۳۹۶ تا پایان ۱۴۰۰ بود که جلسه‌ای هماهنگی برای خروج و تعیین تکلیف این شمار کانیتنر نیز درحال اجرا است.
اجتهادی افزود: برای تسریع در روند تعیین تکلیف این کانتینر‌ها باتوجه به حجم بسیار بالای کالا‌های متروکه در بندر شهید رجایی، سازمان اموال تملیکی با ۱۳ مدیرکل و کارشناسان خود در بندر شهید رجایی مستقر شده است تا نسبت به تعیین تکلیف این کالا‌ها اقدام کنند.
وی با بیان اینکه برای تسریع در فرآیند کار‌های اجرایی، تجهیزات مورد نیاز پایانه‌های اموال تملیکی فراهم می‌شود، گفت: این شمار کانتینر درمدت یکماه از بندر شهید رجایی تعیین تکلیف و خارج می‌شود.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: در گذشته روزانه ۳۰ کانتینر از بندر شهید رجایی خارج می‌شد، اما پس از بازدید اخیر معاون اول رئیس جمهور و تاکید بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از امروز حداقل ۵۰۰ کانتینر از این بندر خارج می‌شود.

بیشتربخوانید:تخلیه دو کشتی حامل کالای اساسی در بندر شهیدرجایی بندرعباس
اجتهادی گفت: با اظهارنامه‌هایی که در اختیار اموال تملیکی قرار داده شده است کانتینر‌های رسوبی قبل از سال ۱۳۹۸ به صفر می‌رسد.
وی گفت: هفت هزار کانتینر باقی‌مانده و جاری نیز، طبق نظر کارشناسان باید در خود بندر شهید رجایی تعیین تکلیف شوند.

<div id="video-display-embed-code_10154209"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3982295/10154209?width=650&height=350"></script></div>

نظر شما