شناسهٔ خبر: 67274800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء:

آمادگی برای تاسیس سالن ویژه ورزش بیماران خاص در استان وجود دارد

تبریز-دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء گفت: آمادگی برای تاسیس سالن ویژه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این استان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان شرقی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان رئیس مجمع و موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که پس از رأی گیری سعید جعفری نامور با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی ماخوزه چهارسال به عنوان رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان شرقی باقی ماند.

سید محسن موسوی دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا در این جلسه گفت: بازخوردهایی که در ۴ سال گذشته از استان آذربایجان شرقی دریافت کردیم مثبت بود و از تلاش‌های رئیس هیأت استان تشکر می‌کنم.

وی افزود: باتوجه به حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان از این هیأت و پتانسیل‌های بالای استان پیش بینی می‌شود در سال‌های آتی شاهد کسب رتبه برتر این هیأت در کشور باشیم.

موسوی اظهار داشت: آمادگی برای تأسیس سالن ویژه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این استان وجود دارد و تلاش می‌کنیم این سالن را در جهت حمایت از ورزشکاران ایجاد کنیم.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا بیان داشت: باتوجه به امکانات، توانمندی و پتاسیل بالای مشارکت و همراهی در این استان، فدراسیون توجه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و قطعاً شاهد میزبانی این استان از رویدادها و مسابقات مختلف خواهیم بود.

حبیب ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این مجمع ضمن تسلیت شهادت غم انگیز رئیس جمهور و همراهانش گفت: رئیس هیأت استان به همراه هیأت رئیسه تلاش قابل قبولی کردند و از تمامی این اعضا تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم هیأت‌های تمام شهرستان‌ها در استان به کمک اداره کل ورزش و جوانان استان فعال شود تا ورزشکاران و ورزش دوستان را جذب کنند.

نظر شما