شناسهٔ خبر: 67274354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء :

فدراسيون توجه ويژه اي به استان آذربايجان شرقي دارد

صاحب‌خبر -
فدراسيون توجه ويژه اي به استان آذربايجان شرقي دارد

خبرگزاری آریا- مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان شرقی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان رییس مجمع و موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که پس از رای گیری سعید جعفری نامور با کسب 19 رای از 19 رای ماخوزه چهارسال به عنوان رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان شرقی باقی ماند.

 به گزارش خبرنگار آریا در آذربایجان شرقی؛سید محسن موسوی دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء در این جلسه گفت: بازخورد هایی که در 4 سال گذشته از استان آذربایجان شرقی دریافت کردیم مثبت بود و از تلاش های رییس هیات استان تشکر می کنم.
وی افزود: باتوجه به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان از این هیات و پتانسیل های بالای استان پیش بینی می شود در سال های آتی شاهد کسب رتبه برتر این هیات در کشور باشیم.

موسوی اظهار داشت: آمادگی برای تاسیس سالن ویژه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این استان وجود دارد و تلاش می کنیم این سالن را در جهت حمایت از ورزشکاران ایجاد کنیم.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء بیان داشت: باتوجه به امکانات، توانمندی و پتاسیل بالای مشارکت و همراهی در این استان، فدراسیون توجه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و قطعا شاهد میزبانی این استان از رویدادها و مسابقات مختلف خواهیم بود.
حبیب ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این مجمع ضمن تسلیت شهادت غم انگیز رییس جمهور و همراهانش گفت: رییس هیات استان به همراه هیات رئیسه تلاش قابل قبولی کردند و از تمامی این اعضا تشکر می کنم.
وی تصریح کرد: امیدوارم هیأت های تمام شهرستان ها در استان به کمک اداره کل ورزش و جوانان استان فعال شود تا ورزشکاران و ورزش دوستان را جذب کنند.

  ستوده نژاد بیان داشت: امیدوارم در کنار ورزش قهرمانی حتما موضوع همگانی را هم پیگیری کنند چراکه حوزه همگانی اهمیت بسیار زیادی دارد.  
سعید نامور منتخب مجمع برای دور جدید 4 ساله هیات از همراهی و مشارکت اعضاء مجمع متشکل از نمایندگان حقوقی، نمایندگان ورزشکاران، داوران، مربیان و روسای هیات شهرستان ها تشکر ویژه کرد و مدیران انجمن های حمایتی و روسای کمیته های تخصصی را بازوهای توانمند هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان معرفی کرد و گفت: تمامی موفقیت ها و پیشرفت های این هیات در 4 سال اخیر به همت ارکان اصلی هیات، پیشکسوتان، داوران، مربیان و ورزشکاران پرتلاش و مسئولین انجمن های حمایتی و درمانی بود که در کنار حمایت و همراهی مدیران ارشد استان و مدیران جهادی و پرتلاش ورزشی استان و شهرستان تبریز به دست آمده است که انشالله با رای اعتماد اعضاء مجمع به اینجانب برای تصدی ریاست هیات در 4 سال آتی بتوانم طبق هدف گذاری و برنامه ریزی انجام شده با کمک و مشارکت اعضاء هیات رئیسه برنامه های ارائه شده در مجمع را اجرایی و از انجام هدفمند آن سربلند بیرون آئیم.

 بر اساس روابط عمومی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان در پایان جلسه از همراهی ، حمایت و مشارکت مدیران انجمن های حمایتی و درمانی استان و روسای کمیته های تخصصی ام اس، کلیوی، دیابت ، هموفیلی و تالاسمی با اهدا لوح تقدیر از طرف حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان و سعید نامور رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان تجلیل شد.

نظر شما