شناسهٔ خبر: 62371678 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

حاشیه 3: روزی روزگاری، ستاره بود!

اگه دوست دار ین بدون ین فوتبالیست‌ها موقعی که تو زمین بازی نیس تن، چی کار می کنن، این صفحه رو دنبال کن ین.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یه زمانی فوتبالیست‌ها رو فقط هفته به هفته تو زمین بازی می‌دیدیم و تمام، اما الان با اومدن شبکه‌های اجتماعی، هر روز و هر ساعت می‌تونیم بفهمیم که ستاره موردعلاقه‌مون چی کار می‌کنه، کجا رفته، چی خورده و اوضاع زندگی‌ش چه جوریه. این صفحه قراره همین اتفاقات رو پوشش بده. اگه واسه‌تون جذابه، همراه ما باشید:

 پوشش زنده خبری

22 شهریور 1402 ساعت 13:11

این بنده خدا که الان اینقدر تپل شده که شاید فکر کنین عرض زمین فوتبال رو هم به زور می‌تونه بدوئه، یه زمانی واسه خودش کراش دو عالم بود: توماس برولین، ستاره سوئد توی جام های جهانی 1990 و 1994. 

22 شهریور 1402 ساعت 12:28

به‌ به، تو روزی که تصمیم گرفتیم یادی از پیشکسوتا بکنیم، آقا روماریو بعد دو ماه بستری بودن، از بیمارستان مرخص شد. 30 سال پیش مهاجم رو دستش نبود. کافی بود توپ رو تو هیجده برسونین بهش، با نوک توپ رو می‌کرد تو دروازه.

22 شهریور 1402 ساعت 11:59

شاید بعضی‌ها فکر کنن این بنده خدا پدربزرگ یکی از بازیکناست که اومده بازی نوه‌شو نگاه کنه اما در واقع سلطان پنالتی چیپ‌زن‌های تاریخه. استاد آنتونین پاننکا که اولین نفری بود که پنالتی رو چیپ زد و بقیه دارن از رو دستش کپی می‌کنن. 

22 شهریور 1402 ساعت 11:35

اونایی که بازی‌های اون سال‌ها رو ندیدن، شاید فکر کنن که این بنده خدا یه خنزر پنزریه که طرفدار تیم ملی کلمبیا هم هست اما در واقع کسیه که خیلی‌ها فوتبال کلمبیا رو با اون می‌شناسن: کارلوس والدراما، شیر بیشه بوگوتا.

22 شهریور 1402 ساعت 11:32

نمی‌شه حرف جام جهانی 90 بشه و یادی از این دو بزرگوار نکنیم. لوتار خان ماتیوس، بهترین بازیکن جام، و آندریاس خان برمه، زننده گل فینال. نامرد چه پنالتی‌ای هم زد. پیراهن‌شون هم که خودش حکایت جداییه. 

22 شهریور 1402 ساعت 11:09

اگه واسه بچه‌های الان دیبو مارتینز خفن‌ترین پنالتی‌گیر دنیاست، واسه دو سه نسل قبل، سرخیو کویگوچه‌آ بهترین بود تو پنالتی‌گیری و اگه نبود آرژانتین نمی‌رفت تا فینال جام جهانی 1990. پارسال هم موقع قرعه‌کشی جام جهانی قطر ورزش سه باهاش مصاحبه کرده بود و می‌تونین اینجا ببینین.

22 شهریور 1402 ساعت 10:59

مارادونا یه زمانی گفته بود پائولو مالدینی قشنگ‌تر از اونه که فوتبالیست باشه، باید هنرپیشه‌ای‎‌ چیزی بشه. اما استاد نه تنها فوتبالیست درجه یکی بود که احتمالا بهترین دفاع چپ تاریخ هم بود. این عکس هم مال دوهزار و هیجدهه که موهاش کمتر از الان سفید بود. 

22 شهریور 1402 ساعت 10:57

سلام به همگی؛ آقا بازنشستگی تو ورزش هم واقعا چیز عجیبیه‌ها. تو هنوز جوونی از نظر سن و سال اما بدنت دیگه نمی‌کشه تو بالاترین سطح بازی کنی و می‌ری کنار و از روزی که بازنشسته می‌شی، دیگه نه اون پول سابق رو درمیاری، نه دیگه از توجه سابق خبریه و طرفدارای جدید هم که کلا تو رو یادشون نمیاد. واسه همین پست‌های امروز رو اختصاص می‌دم به ستاره‌های قدیمی که یه خاطره بازی هم کرده باشیم.

 

نظر شما