شناسهٔ خبر: 62565306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ممانعت از گلزنی مجدد یک ایرانی به گلر تیم ملی انگلیس!

مایکل اولیور، داور مشهور انگلیسی، به دلیل ممانعت از گلزنی سامان قدوس در برابر دروازه خالی، باید از زمین بازی اخراج می‌شد!

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برنتفورد در شرایطی برابر اورتون با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد که مایکل اولیور، داور معروف انگلیسی، در این مسابقه واضحا مانع از گلزنی سامان قدوس شد و در شرایطی که بازیکن ایرانی زنبورها برابر دروازه خالی قرار داشت، برخورد توپ به اولیور باعث توقف مسابقه شد.

روزنامه دیلی استار نوشته است که مایکل اولیور به دلیل ممانعت از گلزنی برنتفورد مقابل اورتون، مستحق دریافت کارت قرمز است، چرا که به طور اتفاقی تیم میزبان را از به ثمر رساندن یک موقعیت طلایی بازداشت. پس از این اتفاق، او در کانون بحث و جدل قرار گرفت.

تافی‌ها روز شنبه در برنتفورد به پیروزی 3-1 دست یافتند. این اولین پیروزی برای تیم شان دایچ در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و پس از برگزاری 6 بازی بود. اورتون با گل‌های عبدالله دوکوره، جیمز تارکوفسکی و دومینیک کالورت-لوین به پیروزی دست یافت.

با این حال، یک خوش‌شانسی در کسب پیروزی اورتون دخیل بود، زیرا سه دقیقه پس از گل کالورت-لوین در دقیقه 71، داور نقش بزرگی در توقف حمله تیم میزبان داشت. در واقع سامان قدوس یک دروازه خالی برای هدف قرار دادن داشت و اگر مداخله اولیور نبود، نتیجه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.

روی یک پاس در عمق برای مهاجم برنتفورد، جردن پیکفورد از دروازه بیرون آمد، اما دفع توپ او به حدی بد بود که توپ مقابل سامان قدوس قرار گرفت و بازیکن ایرانی نیز یک دروازه خالی را برابرش داشت.

پس از اینکه سامان قصد داشت با کنترل توپ، ضربه‌اش را روانه دروازه خالی کند، توپ به مایکل اولیور برخورد کرد و از مقابل بازیکن ایرانی برنتفورد دور شد و این اتفاق بدان معنا بود که قدوس نتوانست ضربه‌ای به سمت دروازه بزند.

پس از این اشتباه مرگبار، اولیور با صورت سرخ‌شده و شوک‌زده، به نظر می‌رسید که از این اتفاق ناراحت و شرمنده است و بلافاصله در سوت خود دمید تا برنتفورد بازی را آغاز کند. علی‌رغم دست دادن قدوس با داور مسابقه، اما هواداران برنتفورد خشمگین شدند و به رسانه‌های اجتماعی رفتند تا عصبانیت خود را تخلیه کنند.

یکی از هواداران نوشت: «VAR باید مایکل اولیور را از آنجا اخراج می‌کرد، یعنی به وضوح فرصت گلزنی را از تیم گرفت»، در حالی که کاربر دیگری در توییتر اضافه کرد: «هیچ راه دیگری برای جلوگیری از گلزنی برنتفورد وجود نداشت، جز اینکه مایکل اولیور مانع قدوس شود که به سمت دروازه خالی شوت بزند.»

نفر سوم نوشت: «مایکل اولیور که مانع از گلزنی برنتفورد در برابر دروازه خالی شد، خلاصه داوری او در لیگ برتر است.» و نفر چهارم به شوخی گفت: «من همین الان دیدم که مایکل اولیور در یکی از بهترین نمایش‌های دفاعی اورتون در این فصل نقش داشته است.»

کاربران دیگری نیز با تمسخر داور مسابقه توییت کردند: «دفاع عالی از مایکل اولیور» و «مایکل اولیور در نقش یک مدافع در آنجا وظیفه‌اش را به خوبی ایفا می‌کند و بازی حریف را به طرز عالی به هم می‌زند».

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما