شناسهٔ خبر: 61228615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجتماع بزرگ خانوادگی در بوستان مادر کرمان؛ فردا

همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ خانوادگی با شعار

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این اجتماع با شعار "پای خانواده ایستاده‌ایم" ساعت ۱۷ و ۳۰ فردا چهارشنبه(۲۱ تیر) با حضور قشرهای مختلف مردم و همراه با برنامه‌های متنوع از جمله تجلیل از زنان محجبه و موفق، برپایی غرفه‌های فرهنگی تبلیغی و ... برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ خانوادگی در بوستان مادر کرمان؛ فردا
 
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: زنان ایرانی همواره با حجاب و عفت بوده‌اند، حتی قبل از اسلام، زنان ایرانی حجاب داشتند اما یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام، توطئه کشف حجاب است.

انجم شعاع با اشاره به ۲۱ تیر سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب یاد آور شد :مردم به این موضوع اعتراض کردند و ماموران رضاشاه با حمله به مسجد گوهرشاد، هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند وبعد از این اتفاق، ماموران حکومت ساکت ننشستند و به زور مردم را به کشف حجاب وادار و فرهنگ بی‌غفتی و بی‌حجابی را رواج دادند و رضاشاه برای عادی شدن، از خانواده خودش شروع کرد و بعد دربار، سپس بی‌حجابی به جامعه سرایت داده شد و هر کس ایستادگی می‌کرد، با او برخورد می‌شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هویت بخشی به زنان مسلمان و ایرانی  را از دستاوردهای نظام اسلامی برشمرد وافزود: یکی از مسائل مشترک در وصیتنامه شهدا حجاب و عفاف  امادشمن می‌خواهد از طریق بی هویت کردن زنان، خانواده و جامعه ایرانی را متلاشی کند.

انجم شعاع با اشاره به شکست دشمنان در نابودی جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آنها به خواسته‌شان برای ضربه به نظام اسلامی نرسیدند و فکر کردند با ترویج بی‌بند و باری و دور کردن بانوان از معنویت و فرهنگ، موفق می‌شوند جمهوری اسلامی را از بین ببرند زیرا می‌دانند زنان با عفت جوانانی تربیت می‌کنند که در مقابل دشمن می‌ایستند.

<div id="video-display-embed-code_9871962"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3911092/9871962?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما