شناسهٔ خبر: 61125077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نهضت خدمات مومنانه دهه امامت و ولایت در کرمان

نهضت خدمات مومنانه دهه امامت و ولایت با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به همت سپاه و بسیج در کرمان در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان،  فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  باتبریک عید غدیر و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاجنهضت خدمات مومنانه دهه امامت و ولایت در کرمان قاسم سلیمانی و شهدای غدیر گفت: در دهه امامت و ولایت، نهضت خدمات مومنانه و تقسیم این خدمات بین افراد نیازمند در استان و خدمات عمرانی به همت گروه‌های جهادی و بسیج  سازندگی در حال اجراست.

سردار علی نظری  افزود: در این دهه توزیع بیش از ۱۰۰ هزار غذای گرم ، همچنین اقلام خوراکی خیران به همت ائمه جماعات، گروه‌های جهادی و بسیجیان بین افراد نیازمند به ویژه  نیازمندان در حاشیه شهر‌ها توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: به سن حاج قاسم و طبق روال ۴ ساله بعد از شهادت این بزرگوار، در این دهه آبرسانی به ۶۳ روستا   در ۷ شهرستان  آغازشده  وامیداست این روستا ها قبل از دهه امامت و ولایت سال بعد به بهره برداری برسد و  این عملیات آبرسانی با کمک خیر و خارج از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)  انجام می شود.

سردار نظری با اشاره به اجرای عملیات عمرانی و کمک به ساخت مساجد  و گلزار شهدا تصریح کرد:  ساخت و تکمیل  مساجد در بیش از ۱۳ شهرستان و  کمک به ساخت و ترمیم گلزار شهدای گمنام ۲۱ شهرستان در برنامه قرار دارد.

او به ارائه خدمات رایگان پزشکی در برخی از نقاط محروم به همت معاونت دفاع زیستی و گروه‌های جهادی  استان اشاره کرد و افزود: در روز عید قربان،  نذر قربانی بیش از ۳۰۰ راس دام به همت گروه‌های جهادی صورت گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توزیع بسته‌های معیشتی، فرهنگی و ورزشی  بین افراد نیازمند  توزیع بسته‌های عفاف و حجاب در قالب زیست عفیفانه  از سوی گروه‌های خودجوش و جهادی  را ازدیگر اقدامات اعلام کرد.

سردار نظری  تصریح کرد: همچنین کمک  به  ساخت و تکمیل ۱۷۱ منزل مسکونی محرومان   در دستور کار گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی قرار دارد.

 

<div id="video-display-embed-code_9851137"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3905316/9851137?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما