شناسهٔ خبر: 60600338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترویج مکتب شهید سلیمانی ، در اولویت اطلاع رسانی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:ترویج مکتب شهید سلیمانی در اولویت اطلاع رسانی روابط عمومی همه دستگاهها قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،سردار نظری در همایش مسولین روابط عمومی و تبلیغات رده های سپاه ثارالله استان گفت:القا جنگ روانی در جریان کرونا و جنگ اقتصادی را از اهداف شکست خورده دشمن طی سال‌های اخیر برشمرد و گفت: دشمن همواره جنگ روانی را در دستور کار داشته و دارد.

 

ترویج مکتب شهید سلیمانی در اولویت اطلاع رسانی
 وی روابط عمومی قوی و به روز را، از داشته های توانمند و موثر سپاه برشمرد و افزود: روابط عمومی قوی می‌تواند تسلط بر افکار و آحاد مردم را داشته باشد و امروزه ابرقدرت واقعی به معنای تسلط بر افکار مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله خدمات سپاه به محرومین را یادآور شد و گفت :در حوزه های بحران، سازندگی و خدمات پزشکی، تلاش‌های زیادی صورت گرفته که لازمست مردم، در این زمینه از طریق روابط عمومی آگاه شوند.

مدیر کل صداوسیما نیز در این مراسم اقدامات برخی افراد و رسانه ها در جهت بزرگ نمایی ضعفهای نظام را اقداماتی علیه نظام دانست و گفت :اینگونه افراد نمی‌خواهند اقتدار و دستاوردهای نظام را ببینند و نقاط ضعف را برجسته و  به مردم القا می‌کنند.

علیرمضانی به بیش از ۲۹۰ شبکه تلویزیونی  معاند اشاره و گفت :در این جنگ نرم توپ و سلاح پاسخگو نیست و در حالی که در کنار این شبکه ها صفحات مجازی سلبریتی ها علیه انقلاب و حجاب نیز  تلاش می‌کنند و وظیفه ما در جایگاه انسان ومسلمان ، مقابله است.

در این همایش از برخی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، سپاه ثارالله استان، تجلیل شد.

نظر شما