شناسهٔ خبر: 60489862 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام برنامه‌های هفته صنایع‌دستی در ۵ استان کشور

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در پنج استان کشور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مریم جلالی با تبریک فرا رسیدن هفته صنایع‌دستی گفت: برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و روز جهانی صنایع‌دستی از ۱۷ خرداد آغاز خواهد شد و پنج استان کشور میزبان آن خواهند بود.

بر اساس اعلام جلالی، علاوه بر استان تهران، استان‌های البرز، زنجان، اردبیل و اصفهان میزبان رویداد‌های هفته صنایع‌دستی و روز جهانی صنایع‌دستی خواهند بود و در ۱۷ خرداد نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در تهران برگزار خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین اضافه کرد: ویژه‌برنامه روز جهانی صنایع‌دستی با حضور مهمانان داخلی و خارجی و مسئولانی از شورای جهانی صنایع‌دستی و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گفته جلالی، در روز دوشنبه ۲۲ خرداد، استان اردبیل میزبان مسئولانی از شورای جهانی صنایع‌دستی و نیز وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و همین گروه در روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد به استان زنجان سفر خواهند کرد.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: در روز چهارشنبه ۲۴ خرداد، تهران میزبان برنامه گرامیداشت روز جهانی صنایع‌دستی و روز پنجشنبه ۲۵ خرداد اختتامیه گام دوم و سوم «رویداد سه‌گام» برگزار و نمایشگاه فروش آثار هنری و صنایع‌دستی در کاخ نیاوران افتتاح می‌شود.

جلالی افزود: در روز جمعه ۲۶ خرداد نیز از کارگاه‌های هنرمندان نوگرا در استان البرز بازدید به عمل خواهد آمد.

نظر شما