به گزارش خبرگزاری ایمنا، بعد از آنکه هلدینگ گلرنگ ۷۰ درصد از سهام تپسی را خرید و مالک جدید آن لقب گرفت، از سوپر اپلیکیشن تپسی رونمایی کرد.
از تغییرات نسخه جدید تپسی میتوان به اضافه شدن سرویس غذا و سوپرمارکت به این اپلیکیشن اشاره کرد. سرویس اُفود با نام جدید تپسیفود به این اپلیکیشن اضافه شد و سوپرمارکت اُکالا هم به مرور به سوپر اپلیکیشن تپسی منتقل میشود.
حالا رقابت اسنپ و تپسی وارد فاز جدیدی شده و سرویسهای تاکسی اینترنتی این شرکتها به تنهایی مورد سنجش قرار نمیگیرند.
اسنپ از سال ۱۳۹۳ فعالیت در زمینههایی غیر از تاکسی اینترنتی را شروع کرد و زودفود (سرویس غذا) را به خدمات این اپلیکیشن اضافه کرد. در ادامه در سال ۱۳۹۶ اسم این سرویس را به اسنپ فود تغییر داد.
این اتفاق برای اسنپ کافی نبود و سرویسهای اسنپ باکس و زود روم را در همان سال ۱۳۹۶ به کار خود اضافه کرد تا کامل بودن این اپلیکیشن نسبت به رقیب خود بیشتر از قبل احساس شود. همین تکامل باعث شد تا این اپلیکیشن به آمار ۷۲ میلیون کاربر برسد.
حالا که تپسی احساس کرده باید خانهتکانی اساسی در روند کار خود داشته باشد، الگوبرداری از رقیب خود را آغاز کرده و با ارائه دو سرویس پرطرفدار یعنی سفارش آنلاین غذا و سفارش اقلام سوپرمارکتی قصد دارد اندکی از عقب ماندگی خود را نسبت به اسنپ جبران کند و خود را به حریف سبز پوش برساند.
موضوعی که شاید در استفاده از سرویس تاکسی اینترنتی این شرکت هم تأثیر بگذارد و با افزایش چشمگیری مواجه شود. موضوعی که تپسی در سال قبل فقط ۸ درصد از آن را در اختیار داشت و ۹۲ درصد از سهم بازار تاکسیهای اینترنتی در اختیار اسنپ بوده است.
گروه تپسی هدف خود را دوبرابر کردن درآمد نسبت به سال قبل عنوان کرده است، موضوعی که با توجه به استقبال مردم از شیوه جدید خرید کردن میتواند به راحتی قابل دسترسی باشد.
نظر شما