شناسهٔ خبر: 59449448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لذت گردشگري در يکي از زيباترين و بکرترين سواحل جهان

خبرگزاری صدا و سیما

بندر چابهار پذيراي خيل مسافران نوروزي از استان هاي مختلف کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، چابهار با داشتن جاذبه هاي تاريخي و طبيعي پذيراي خيل مسافران نوروزي از استان هاي مختلف کشور است؛ جاذبه هايي که برخي از آنها در دنيا نظير ندارد.

<div id="video-display-embed-code_9436910"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3802126/9436910?width=400&height=300"></script></div>

چابهار با داشتن بیش از25نقطه گردشگری بعنوان بهشت گردشگران شده و میهمان نوازی مردم زبانزد خاص وعام بوده وهست وساحل بکر و امواج دریا به زندگی مسافران معنایی متقاوت داده است

سواحل مکران که بخشی از آن در شهر تاریخی چابهار قرار دارد جنوب شرقی ایران و جنوب غربی پاکستان را پوشش می دهد. این سواحل تمام طول دریای عمان در ایران را پوشش می دهد. به دلیل جاذبه های طبیعی زیبا و منحصر به فردی که در این منطقه وجود دارد برای گردش بسیار مناسب است.
سواحل صخره ای، مرجانی و ماسه ای و همچنین موقعیت جغرافیایی بسیار خوب که باعث شده کشتی های زیادی از راه اقیانوس بتوانند به این سواحل بیایند به همراه آثار تاریخی و باستانی فراوان این منطقه را برای تبدیل شدن به یک منطقه توریستی مستعد کرده است. بازی ها و تفریحات آبی موجود همراه امکانات رفاهی هم بر جذابیت های این منطقه افزوده است.

نظر شما