شناسهٔ خبر: 58934923 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سازمان محیط زیست: وضعیت جسمی پیروز پایدار نیست

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بعد از انتقال پیروز به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دنبال یبوست مزمن و مشکلات گوارشی توله یوز نر پارک پردیسان (پیروز) با مشورتی که با کارشناسان داخلی و خارجی صورت گرفته شد این توله یوز در شامگاه جمعه 5 اسفند ماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شد.

وی افزود: با توجه به رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشاتی که انجام شد بحث انسداد روده ها که قبلا مطرح شده بود منتفی شد اما مشکل دفع در سیستم گوارش وجود دارد.

ابدالی ادامه داد: پارامترهای خونی و دفع جانور نیز طی آزمایشات لازم بررسی شد و اشکالاتی در کلّیه و پارامترهای خونی مشاهده شد که موضوع توسط تیم دامپزشکی بررسی و اقدامات لازم در حال انجام است.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده که امید است با تلاش های بی وقفه نتیجه لازم در راستای بهبود وضعیت پیروز حاصل شود.

نظر شما