شناسهٔ خبر: 58939608 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

توضیح محیط زیست درباره مشکل سلامتی توله یوزپلنگ پردیسان

بررسی یک خبر غم انگیز؛ «پیروز» به بیمارستان منتقل شد+عکس در مرکز دامپزشکی/جزئیات درباره پایداری سلامتی توله یوز

سازمان محیط زیست درباره یبوست مزمن و مشکلات گوارشی پیروز، توله یوز نر پارک پردیسان و وضعیت سلامتی این یوزپلنگ توضیحاتی داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آسیانیوز، سازمان محیط زیست گفته است وضعیت سلامتی پیروز پایدار نیست.

پیروز یوز ایرانی به بیمارستان منتقل شد اما محیط زیست می گوید وضعیت سلامتی پیروز پایدار نیست! سازمان محیط زیست چنین توضیح داد:به دنبال یبوست مزمن و مشکلات گوارشی توله یوز نر پارک پردیسان (پیروز) با مشورتی که با کارشناسان داخلی و خارجی صورت گرفته شد این توله یوز در شامگاه جمعه ماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شد.

 

------------------

بیشتر بخوانید

آخرین وضعیت «پیروز» ایران و بازیگوشی اش در پردیسان تهران/توله یوز زیبا در حصار بزرگراه های یک شهر آلوده+ویدئو

--------------------------------------

با توجه به رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشاتی که انجام شد بحث انسداد روده ها که قبلا مطرح شده بود منتفی شد اما مشکل دفع در سیستم گوارش وجود دارد.

پارامترهای خونی و دفع جانور نیز طی آزمایشات لازم بررسی شد و اشکالاتی در کلّیه و پارامترهای خونی مشاهده شد که موضوع توسط تیم دامپزشکی بررسی و اقدامات لازم در حال انجام است.

 

----------

بیشتر بخوانید

تازه ترین ویدیو از «آذر» و «توران»؛ توله یوزپلنگ های رها شده در سرما

------------------------------------

در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده که امید است با تلاش‌های بی‌وقفه نتیجه لازم در راستای بهبود وضعیت پیروز حاصل شود.(رکنا)

به گزارش آسیانیوز، «پیروز» توله یوز ایرانی که دی ماه امسال در پارک پردیسان ۸ ماهگی خود را پشت سرگذاشت، در حالی در زمستان امسال در تهران نگهداری می شد که شاخص کیفیت هوا پایین و آلودگی های مستمر در روزهای بسیاری از سال وجود داشت..در آن روزها اما امیدوار بودیم که وضعیت ادامه حیات توله یوز ایرانی در یک پارک شهری محصور در غلظت آلاینده های پایتخت با اختلال مواجه نشود./

نظر شما