شناسهٔ خبر: 58896014 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن اعیاد شعبانیه از امواج رادیو

به مناسبت ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، شبكه های مختلف رادیویی برنامه های متنوعی پخش می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین العابدین (ع) ویژه برنامه «بخوان به نام پروانه» در دو روز متوالی ساعت ۹ صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن جواهری، نویسندگی نسیم السادات صباغیان، گوینده و بازیگرانی همچون امیر زنده دلان، نازنین مهیمنی، اردشیر منظم، مهرناز شعبانی پخش می‌شود.

شبکه رادیویی تهران همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل (ع) با ویژه برنامه «باغ فیض» این روز گرامی می‌دارد.

«باغ فیض» پنجشنبه و جمعه از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ در ارتباط مستقیم با کربلای معلی از رادیو تهران موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

جواد تشکری، کارشناس مجری برنامه با حضور در کربلای معلی در ارتباط مستقیم با برنامه باغ فیض در خدمت مخاطبان خواهد بود.

ویژه برنامه «تهران من» از گروه اخلاق و زندگی شهروندی است که چهارشنبه و شنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ جشن ویژه اعیاد را برپا می‌کند.

«تبسم ملکوت» با موضوع سیره خانوادگی و اجتماعی حضرت سیدالشهدا (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام سجاد علیهم السلام به تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی از ۵ تا ۷ اسفند ساعت ۹ از رادیو معارف شنیده می‌شود.

«نور باران» نگاهی به تاریخ زندگی حضرت سید الشهدا (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام سجاد علیهم السلام دارد. این برنامه به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی ۴ تا ۶ اسفند، ساعت ۲۱:۱۵ پخش می‌شود.

صبامک در اعیاد شعبانیه از پنجشنبه چهارم اسفند هر شب ساعت ۲۲:۳۰ با شعر و آواز و اجرای لطیفه از رادیو صبا پخش می شود.

تکرار این برنامه روز بعد ساعت ۱۰ صبح، در روز میلاد به تهیه کنندگی محمد اوزی با اجرای جواد انصافی و امیر پارسی تقدیم مخاطبان می‌شود.

جنگ رادیویی «شهر فرنگ» روز‌های اعیاد شعبانیه در فضایی شادتر با نمایش‌های طنز به گرامیداشت این روز‌ها می‌پردازد. این برنامه با اجرای فریبا باقری و تهیه‌کنندگی احسان زارع و کارگردانی ساجد قدوسیان روز‌های عید ساعت ۹ صبح پخش می‌شود.
برنامه صباهنگ روز‌های شنبه و یکشنبه در میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) در فضایی شاد با پخش ترانه و تصنیف‌های شاد این روز‌ها را جشن می‌گیرد. این برنامه به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای فریبا باقری، ساعت ۱۸پخش می‌شود.

رنامه «صبح و ورزش» از ساعت ۶:۴۵ با موضوع گفتگو با ورزشکاران پاسدار و جانباز و برنامه «گلخونه» از ساعت ۱۰ با موضوع بررسی جایگاه خانواده در کلام اهل بیت (ع) از رادیو ورزش پخش می شود.

برنامه «عصرانه» از ساعت ۱۷ با موضوع الگوپذیری جوانان از پاسداران و جانبازان به عنوان سرمایه‌های ملی ایران و برنامه «بانوی ایرانی» کانال رادیویی ورزش بانوان هم از ساعت ۸ با موضوع نقش توسل به ائمه اطهار در موفقیت‌های ورزشی بانوان کشور تقدیم مخاطبان می شود.

برنامه‌های رادیو ورزش از موج اف. ام ردیف ۹۲ مگاهرتز و کانال بانوان هم از طریق نرم افزار ایرانصدا پخش خواهد شد.

 

نظر شما