شناسهٔ خبر: 56854620 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

با خواص سیب درختی اشنویه آشنا شوید

صاحب‌خبر -

سیب یکی از مشهورترین و سالم ‌ترین میوه‌ های روی زمین محسوب می‌ شود. منشأ این میوه آسیای مرکزی است. سیب مقدار زیادی فیبر، ویتامین C و آنتی‌ اکسیدان ‌های مختلف دارد. این میوه بسیار سیرکننده است و کالری کمی دارد.

 

سیب درختی اشنویه

علت اینکه خوردن سیب و کنسانتره میوه توصیه می شود همانطور که می دانید خواصهای بی نظیر آن است، سیب درختی اشنویه دارای خواص ضد سرطانی است که می تواند بدن را در مقابل این بیماری حفظ کند همچنین طبق تحقیقاتی که انجام شده نشان داده سیب درختی می تواند در برابر سلولهای سرطانی مقاومت زیادی داشته باشد.

 

زعفران تواضع

گذشتگان ما از دیر باز به ارزش غذایی زعفران معمولی پی برده بودند و آن را با ارزش می دانستند، در حال حاضر زعفران تواضع را عامل ضد سرطان و ضد التهابی می دانند و در طب اسلامی و سنتی از آن به عنوان داروی اسپاسم، سقط جنین، بی خوابی، برونشیت و سرماخوردگی یاد شده است اما متاسفانه استفاده از آن بسیار کم شده است.

 

سیر سیاه اصفهان

سیر سیاه یکی از فرآورده های سیر منظم پیری در یک شرایط کنترل شده حرارتی و مرطوب است سیر سیاه برخلاف سیر خام دارای بوی سیر نیست و میوه ‌ای خشک مثل شیرینی دارد کیفیت خوب سیر سیاه اصفهان را می توان از چند نقطه تشخیص داد مواد اولیه دوره تخمیر و مواد غذایی داشته است که در کشور ایران این محصول در شمال کشور بیشتر زیر کشت می رود که البته در جنوب نیز برخی از گونه های آن وجود دارد که به آن سیر سیاه گفته می شود.

نظر شما