شناسهٔ خبر: 56854985 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

قیمت سنگ فیروزه اصل نزولی شد

صاحب‌خبر -

فیروزه، با رنگ جذاب خود که بین آبی و سبز متغیر است در دو مدل کلی عجمی و شجری یافت می‌ شود. انواع سنگ فیروزه را بر اساس سه معیار مختلف که شامل رنگ، طرح و محل استخراج است، به چندین دسته‌ ی مختلف طبقه ‌بندی می ‌کنند.

 

قیمت سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه، نوعی سنگ آذرین است که در مناطق آتشفشانی و اغلب در نزدیکی سطح زمین یافت می ‌شود.

جالب است بدانید قیمت سنگ فیروزه اصل گران است و اغلب از سطح زمین استخراج می‌ شود. به این معنی که، نمونه ‌های استخراج شده از عمق معادن، کیفیت و بهای فیروزه ‌های سطح زمین را ندارند.

 

ظروف نقره کریستال

استان اصفهان یکی از مناطقی می باشد که توانسته با به کار گیری بسیاری از استادان خبره در این زمینه بهترین ظروف مسی رنگی و ظروف نقره کریستال را در اختیار مصرف کننده ها قرار دهد.

 ترکیبات مسی و نقره ای بسیار زیبا بوده و هر فردی که قصد دارد از این نمونه به عنوان تزئینات منازل خودشان استفاده کنند این نمونه بهترین گزینه می باشد.

 

النگو نقره

نکته بسیار جالب است در مورد نقره این می باشد که با گذاشتن انگشتر نقره در انگشت چهارم از جذب انرژی منفی جلوگیری می نمایید همچنین علاوه بر این موضوع به انجام دادن اینکار موجب کاهش فشار خون در بدن نیز می شود.

 افرادی که از دارای بیماریهای قلبی هستند به راحتی می توانند از النگو نقره همدان استفاده نمایند و آن را در دست چپ خود قرار دهند. اگر می خواهید این النگو را در قیمت ایده آل و مناسب خریداری کنید.

نظر شما