شناسهٔ خبر: 54955754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مجلس:

۷۰۰ واحد مسکن روستایی برای خانواده‌های بی‌بضاعت در میاندوآب و چهاربرج ساخته می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق گفت: براساس تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با بنیاد مستضعفان ۷۰۰ واحد مسکن ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار و محروم در روستاهای این شهرستان‌ها احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهدی عیسی‌زاده سه‌شنبه شب در پایان سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از این تعداد واحد روستایی ۲۰۰ باب در میاندوآب، ۲۰۰ باب در چهاربرج و ۳۰۰ واحد نیز در روستاهای باروق احداث می‌شود.

او با بیان این‌که در کنار احداث این واحدها که ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پنج درصد پرداخت می‌شود، گفت: همچنین با مساعدت بنیاد مستضعفان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض، ۲ هزارو ۲۰۰ کیلوگرم میلگرد و هشت تن سیمان اعطا می‌شود. 

او می گوید:همچنین اجرای طرح هادی در ۴۵ روستای این شهرستان‌ها (هر کدام ۱۵ روستا) با اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال از جمله مصوبات رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر بود.

او با بیان اینکه رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین با ساماندهی محوطه بیرونی زیارتگاه زیدالحسن در چهاربرج تا ماه محرم مساعدت کرد، گفت: در بازدید از روستای ارمناک سفلی از توابع بخش مرکزی میاندوآب با تکمیل طرح هادی در محوطه مسجد و معابر این روستا مساعدت شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت:بازنگری طرح هادی در ۶۱ روستای میاندوآب، تکمیل ورودی روستای مظفرآباد میاندوآب مربوط به حوزه بنیاد مسکن از نظر مالی مساعدت‌ شد.

نظر شما