شناسهٔ خبر: 54364369 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

دانلود یاغی قسمت 3 سوم [قسمت جدید سریال یاغی] لینک مستقیم نیم بها رایگان از سایت تیک فیلم

صاحب‌خبر -

دانلود یاغی قسمت 3 سوم تماشای آنلاین رایگان نیم بها، دانلود قسمت جدید سریال یاغی، زمان پخش سریال یاغی قسمت 3 سوم، قسمت 3 سریال یاغی کی پخش میشه؟ دانلود سریال یاغی تیک فیلم، فیلیمو، ویدائو، آپارات، نماشا، تلگرام، برای دانلود قسمت 3 سوم سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت با هنرمندی پارسا پیروزفر علی شادمان و ... لینک های دانلود سایت تیک فیلم در پایین مطلب مراجعه کنید.

دانلود سریال یاغی قسمت 3 سوم

به گزارش رجا نیوز به نقل از سایت تیک فیلم (tik-film.com) سریال یاغی، یک سریال ایرانی در ژانر اجتماعی، جنایی، درام، رازآلود به کارگردانی محمد کارت و با هنرمندی پارسا پیروزفر، علی شادمان، امیر جعفری، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی و ... در سال 1401 ساخته شده است. قسمت جدید سریال یاغی هر هفته روز های پنجشنبه ساعت 8 صبح در سایت تیک فیلم منتشر می شود و قابل تماشا و دانلود است. 

⋆⋅⋅⋆

برای دانلود قسمت 3 سوم سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال یاغی قسمت 3 سوم

تمام قسمت های سریال یاغی: مراجعه به سایت تیک فیلم tik-film.com

⋆⋅⋅⋆

قسمت 3 سوم سریال یاغی کی پخش میشه؟

قسمت سوم سریال یاغی روز پنجشنبه 12 خرداد ساعت 8 صبح از سایت تیک فیلم پخش خواهد شد. لینک های دانلود و تماشای آنلاین سریال یاغی را در تیک فیلم مشاهده کنید.

داستان سریال یاغی قسمت 3 سوم

در قسمت دوم سریال یاغی دیدیم که جاوید با کمک خوارش و همکار خواهرش، ابرا را از بیمارستان فراری می دهد و به روستایی در شمال می روند در همین حین دایی های ابرا برای پیدا کردن جاوید و ابرا به هر دری می زنند تا اینکه با مراجعه به اسی قلک و پرداخت مبلغ 11 میلیون، اسی را راضی می کنند که مکان جاوید و ابرا را لو دهد، در نمای پایانی قسمت 2 سریال یاغی دیدیم که هنگامی که ابرا و جاوید در حال خرید از یک پیرمرد فروشنده هستند دایی های ابرا سر می رشند و با ضرب و شتم جاوید، ابرا را کشان کشان می برند... باید دید در قسمت سوم سریال یاغی چه اتفاقاتی در پیش است...

 

دانلود سریال مهمونی قسمت 13 سیزدهم

دانلود سریال مهمونی قسمت 13 سیزدهم

برنامه مهمونی ایرج طهماسب، یک سریال ایرانی در ژانر کمدی و عروسکی است. این سریال با کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی، هنرمندی علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری، بهادر مالکی و نازنین شعبانی محصول سال 1400 کشور ایران است. سریال مهمونی هر هفته پنجشنبه ها ساعت 20 یا 8 شب از سایت تیک فیلم قابل مشاهده و دانلود است.

⋆⋅⋅⋆

برای دانلود قسمت 13 سیزدهم برنامه مهمونی روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال مهمونی قسمت 13 سیزدهم

⋆⋅⋅⋆

مهمان قسمت 13 سیزدهم برنامه مهمونی کیست؟

با توجه به حرفه ای بودن تیم تولید سریال مهمونی، مهمان هر هفته این برنامه ساعاتی قبل از پخش هر قسمت مشخص می شود. شما میتوانید با مراجعه به تیک فیلم از مهمان قسمت جدید سریال مهمونی با خبر شوید.

زمان پخش سریال مهمونی قسمت 13 سیزدهم

قسمت سیزدهم سریال مهمونی این هفته روز پنجشنبه 12 خرداد ساعت 20 از سایت تیک فیلم پخش خواهد شد.

 

معرفی سایت تیک فیلم

به گزارش شما نیوز، تیک فیلم https://tik-film.com سایتی با سابقه 8 ساله با آرشیو بزرگی از فیلم، سریال، انیمیشن و ... با لینک مستقیم رایگان نیم بها است. شما میتوانید برای دانلود فیلم ایرانی، دانلود فیلم هندی، دانلود فیلم کره ای، دانلود فیلم خارجی با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده، دانلود انیمیشن، دانلود سریال ایرانی، دانلود سریال خارجی و ... . برای دسترسی به هزاران فیلم، سریال و انیمیشن میتوانید به صورت مستقیم به سایت تیک فیلم مراجعه کنید و یا در گوگل کلمات "تیک فیلم" ، "دانلود فیلم تیک فیلم" و ... را جستجو کنید.

 

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 3 سوم

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 3 سوم

سریال شهرک کلیله و دمنه، یک سریال ایرانی در ژانر عروسکی، کمدی، خانوادگی و کودک و نوجوان به نویسندگی کوروش نریمانی، کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی است.ختن، خمار، عطایی، شیربانو، شریخان و … از جمله عروسک های این سریال کودک و نوجوان هستند. شهرک کلیله و دمنه محصول سال 1400 است. این سریال هر هفته روزهای جمعه ساعت 8 صبح از سایت تیک فیلم پخش می‌شود و قابل دانلود و تماشا است.

⋆⋅⋅⋆

برای دانلود قسمت 3 سوم سریال شهرک کلیله و دمنه روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 3 سوم

https://tik-film.com/دانلود-سریال-شهرک-کلیله-و-دمنه-قسمت-3-سو/

⋆⋅⋅⋆

داستان سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 3 سوم

در این سریال عروسکی داستان آهویی روایت می‌شود که زمین و دشتش را می‌فروشد تا آپارتمانی در شهرک کلیله و دمنه بخرد و زندگی بهتر و راحت‌تری داشته باشد.

عروسک های سریال شهرک کلیله و دمنه

ختن، خمار، عطایی، عووقی، شیربانو، شیرخان، شیرو، شیرالمولک، زردک‌زاده، غال، ویج ویج، پیشت‌آقا، قوچنبک، کتی، قوچی، هانی‌خرسه، فکل و فکاهی، عنبر، دم جوان عروسک ها و شخصیت های سریال شهرک کلیله و دمنه هستند.

سریال شهرک کلیله و دمنه کی پخش میشه؟

سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه هر هفته روز های جمعه ساعت 8 صبح از سایت تیک فیلم پخش می شود. لینک دانلود و تماشای آنلاین قسمت اول تا آخر سریال شهرک کلیله و دمنه در سایت تیک فیلم قابل مشاهده و دانلود است.

 

نظر شما