شناسهٔ خبر: 54296915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام چهارهزار نفر از استان سمنان به آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برنامه‌ریزی برای اعزام چهارهزار نفر از استان به مرقد امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

آقای ریواده گفت: بنابر گزارش کمیته اعزام زائرین، تاکنون نزدیک به ۴ هزار نفر متقاضی شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در استان هستند که برنامه ریزی لازم برای حضور زائرین در دستور کار قرار دارد.

 با توجه به برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در حرم مطهر، شرایط لازم برای اعزام زائرین به حرم مطهر فراهم شده است.

 به دلیل شیوع کرونا در دو سال گذشته، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به صورت غیرحضوری برگزار شد ولی در سال جاری با عنایت به واکسیناسیون عمومی مردم در برابر ویروس کرونا و شرایط پایدار در کنترل بیماری و همچنین به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به صورت حضوری و در قالب اجتماعات در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد. با توجه به پیشنهاد ستاد مردمی برگزاری مراسم و ستادهای شهرستانی، هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام گرفته است.

نظر شما