شناسهٔ خبر: 52223810 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری تظاهرات سراسری همبستگی کهگیلویه و بویراحمدی ها با مردم زجر کشیده یمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تظاهرات سراسری همبستگی کهگیلویه و بویراحمدی ها با مردم زجر کشیده یمن فردا بعد از خطبه های نماز جمعه در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید جواد خاضع» امروز (۷ بهمن ماه) در نشست برنامه ریزی تظاهرات سراسری همبستگی با مردم زجر کشیده یمن، اظهار کرد: سال ها شاهد تجاوز وحشیانه آل سعود به مردم مظلوم یمن هستیم و این جنایت ها شباهت بسیاری با وحشی گری های رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان کنفرانس اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی و کشورهای مدافع حقوق بشر در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند، گفت: آنها نه تنها سکوت کرده اند بلکه ملت مظلوم یمن را به دلیل دفاع از کشور خود محکوم هم می کنند.

 

وی ضمن تاکید بر ضرورت همبستگی با ملت مظلوم یمن در برابر جنایت های آل سعود و امارات، افزود: مردم و نمازگزاران جمعه فردا، هشتم بهمن ماه بعد از نماز جمعه با برگزاری تظاهرات سراسری در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد که نماز جمعه برگزار می شود، خشم و نفرت خود را از متجاوزین به خاک و کشور یمن و جنایت های صورت گرفته در این کشور اسلامی اعلام می کنند.

 

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه این تظاهرات سراسری در استان به ویژه در شهر یاسوج، ادامه داد: این تظاهرات در مرکز استان فردا بعد از نماز جمعه از مصلی امام خمینی (ره) یاسوج تا مسجد صاحب الزمان (عج) با حضور باشکوه مردم و نمازگزاران برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اطلاع رسانی این برنامه از طرف رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز استان، گفت: ائمه جمعه شهرهای استان نیز در خطبه های نماز جمعه به تبیین ابعاد این جنایت ها در حق مردم مظلوم یمن می پردازند.

 

 

پایان پیام/82

نظر شما