شناسهٔ خبر: 66792709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

احمدی: سلامت مردم از دغدغه‌های شهید جمهور بود

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در یادداشتی نوشت: در این ۳۳ ماه از نزدیک شاهد این حقیقت بودم که سلامت مردم یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های رئیس جمهور بود. سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در یادداشتی نوشت: در این ۳۳ ماه از نزدیک شاهد این حقیقت بودم که سلامت مردم یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های رئیس جمهور بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در متن یادداشت مجید احمدی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پی شهادت آیت‌الله رئیسی چنین آمده است:

« دارالسلام

پاداش خادمان صادقِ صلح و سلامت

صلح و سلامت دو غایت انسان ها برای ظرف این دنیاست

و این مزرعه بلا دیده و طوفان زده را فاصله بسیاری تا تحقق این هر دو است.

وقتی از سلامت می‌گوئیم در پیرامون واژه‌ای می‌چرخیم که مطلق آن در اختیارمان نیست

برای این جسم که هر لحظه در معرض تهدید بیرونی و رخدادهای مخرب داخلی است

سلامت مقارن با کاستی و بیماری و حیات همزاد مرگ ...

اما این آرمانشهر که هم صلح جاودان دارد و هم سلامت ابدی وعده‌ای است برای آنها که جان خود را در راه صلح و سلامت دیگر ابناء بشر خرج نمودند.

آنجا دارالسلام است (خانه صلح و سلامت) جایی که خود وعده هر که را شایسته بداند به آن دعوت خواهد کرد؛ والله یدعوا الی دار السلـم ...

در این ۳۳ ماه از نزدیک شاهد این حقیقت بودم که سلامت مردم یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های رئیس جمهور بود، او که حالا با واژه بلند شهید نامش را بر زبان می‌آوریم و یقین داریم تا سال‌های سال مردم این سرزمین از آنچه او به دست تواناترین و دلسوزترین مدیران نظام سلامت این کشور محقق نمود، بهره‌مند خواهند شد.

واژه شهید خدمت برای کسی است که در طول ۱۰۰۰ روز فرصتی که داشت هر ۱۸ روز عزم سفر کرد تا با شکستن سنت بالانشینی، در میدان و بی‌واسطه با مردم حکمرانی را معنا کند و در پرده آخر این ودیعه جان بود که در جایی میان کوه‌های سخت و مه‌آلود مرزی به صاحبش باز پس داد.

شهید رئیسی و همه آنها ‌که بر عهد خدمت ماندند، ترازی نو در ریاست بر جمهور ملت آفریدند هرچند ناآگاهان و مغرضان هر یک به شیوه‌ای در این مسیر سخت سنگ‌اندازی کردند اما مردم روایت ۱۰۰۰ روز مجاهدت مخلصانه او و دولتش را میزان سنجش و انتخاب آیندگان قرار خواهند داد.»

انتهای پیام/

نظر شما