شناسهٔ خبر: 52227923 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری تظاهرات حمایت از ملت مظلوم یمن در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تظاهرات حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن همزمان با سراسر کشور فردا در استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست هماهنگی برگزاری تظاهرات سراسری همبستگی با ملت مظلوم و مقاوم یمن در کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برگزاری این تظاهرات در استان و دیگر نقاط کشور پس از اقامه نماز سیاسی، عبادی جمعه است. 

او گفت: این تظاهرات در شهرها و مراکز بخش های کهگیلویه و بویراحمد که نماز جمعه در آن ها اقامه می شود، برگزار خواهد شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جمعه کشور و این استان نیز در خطبه های آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه فردا در مورد اهمیت و ضرورت حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن مطالبی را بیان می کنند. 

خاضع گفت: مسیر این تظاهرات در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مصلای امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب الزمان (عج) است. 

او گفت: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برای حضور گسترده قشرهای مختلف مردم استان در این تظاهرات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم را انجام دهند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: سال هاست که آل سعود و امارات با حمایت آمریکا و رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی جنایت های وحشیانه و غیرانسانی متعددی را علیه ملت مظلوم و مقاوم یمن مرتکب می شوند. 

خاضع گفت: روزهای اخیر نیز حمله های موشکی مکرر آل سعود و امارات به مناطق مسکونی و مراکز آموزشی یمن موجب شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از مردم و به ویژه زنان و کودکان بی دفاع این کشور اسلامی شده است. 

او گفت: مشاهده این جنایت ها قلب هر انسان آزادی خواهی را در دنیا جریحه دار می کند حال آنکه مجامع بین المللی و برخی کشورهای اسلامی سکوت کرده اند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: نکته و مسأله شرم آور آن است که مجامع بین المللی علاوه بر محکوم نکردن این جنایت ها از آل سعود و امارات به عنوان متجاوزان به یمن حمایت می کنند و خود را نیز مدعی طرفداری از حقوق بشر می دانند.  

خاضع گفت: حمایت دروغین استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از حقوق بشر یک ابزار برای سلطه گری آنان در دنیا و به ویژه علیه کشورها و ملت های مسلمان است. 

او گفت: کشورهای اسلامی باید در حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن و محکومیت جنایت های وحشیانه و غیرانسانی آل سعود و امارات علیه آنان جلودار، پیشگام و پیشقدم باشند اما تاکنون هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: جنایت های آل سعود و امارات در یمن شبیه جنایت های وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین است. 

خاضع گفت: آل سعود منشأ اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در جهان اسلام بوده و خادم و نوکر حلقه به گوش آمریکا و رژیم صهیونیستی است. 

او گفت: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام حمایت و پشتیبانی از کشورها و ملت های مظلوم وظیفه هر مسلمانی است و نباید در این زمینه از هیچ تلاش و اقدامی دریغ کنند. 

خاضع گفت: قشرهای مختلف مردم انقلابی و ظلم ستیز کهگیلویه و بویراحمد فردا (جمعه) و همزمان با ملت ایران با حضور گسترده در این تظاهرات خشم، نفرت و انزجار شدید قلبی خود از جنایت های وحشیانه و غیرانسانی آل سعود و امارات علیه ملت مظلوم و مقاوم یمن را نشان می دهند. 

انتهای پیام/س

برچسب‌ها:

نظر شما